Gå til innhold

J.M Motorsport E46 "M3" Touring. FERDIG MAPPET!!


Joakim e30
 Share

Anbefalte innlegg

E bilen M3-bredda bak? Sia dekke stikke utom skjermen :P Og korleis blir utvekslingen med 530D-kasse? Veldig korte gir?

 

EDIT: Såg etter på forrige side og ser at bilen e bredda. Men ka gjer at felgen stikke utom skjermen då? :P

Og for å vera litt frekk: Du burde banka han som sveiste den diff-oppheng-forsterkningssaken i bagasjerommet ditt :lol:

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er montert felger med lav ET og 30mm spacer. Derfor stikker det på utsia. Sveisinga ja... hahahah. Åssen utvekslinga blir med 530D kasse vet jeg ikke helt enda. Men får bytte utvekslinga på diffen om det skal være problem. 6trins kasse vil jeg ikke ha med tanke på turbo bygg neste vinter :)

On 21.2.2016 at 23.06, Freakshow skrev:
3 timer siden, RF91 skrev:

E bilen M3-bredda bak? Sia dekke stikke utom skjermen :P Og korleis blir utvekslingen med 530D-kasse? Veldig korte gir?

 

EDIT: Såg etter på forrige side og ser at bilen e bredda. Men ka gjer at felgen stikke utom skjermen då? :P

Og for å vera litt frekk: Du burde banka han som sveiste den diff-oppheng-forsterkningssaken i bagasjerommet ditt :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var motoren kommet på plass i verksted. Om dagen driver jeg å rydder å får plass til alt da jeg har 8 ekstra dører +++++ osv som tar noe jævlig med plass. Imårra blir jeg vel forhåpentligvis ferdig med det så da kan man begynne å tilpasse bil/motor ;-)

IMG_20160302_110828.jpg

received_10153241318546986.jpeg

Snapchat-4941585566114015147.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...