Gå til innhold

J.M Motorsport E46 "M3" Touring. FERDIG MAPPET!!


Joakim e30
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Teigland skrev:

Org styreenhet klarer hvertfall å bruke de uten org instrument men.
Kan vel få "universal" som passer i gjengene å oljefilterhuset (er en ekstra utgang tror jeg)

Er et ekstra uttak til oljetemp/trykk ja. Men ingen til vanntemp. Men ordna det :headbang: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...
On 15.2.2017 at 13.50, RF91 skrev:

Ser ut til å bli ei velfungerande røykmaskin detta her ;) Synd S54'en måtte gå, men 2JZ e jo ikkje akkurat ein strikkmotor da heller :)

S54 er en rå maskin. Men må jo rane en bank for å ha råd til å bygge. 2jz er relativ billigere + da kan man kjøre på toyota trackday :D Og om noe ryker finnes det deler i nabo teltet på treff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hei

Vært veldig lite aktivitet her I det siste dessverre. Bilen er så og si ferdig. Mangler bare et par småting for årskontroll.

Har vært I benk og trykt ut 712hk og 902nm på hjula. Helt rå tall og tidlig register. Så krysser fingra for at denne holder.

Har også vært og testet bilen I skien på GMS (Grenland motorsenter) Endte med en bøyd giroverføring. Noe jeg trodde var girkassa som gikk til hælvete. Slet også endel med kjøling. Så ny vifte er bestilt da jeg bare hadde ei biltema vifte. Så nå blir det ei Spall vifte I fra Stianmotorsport.no

Lar bildene tale for seg selv ;)

 

_DSC9144.jpg

mapping 2jz.jpg

tall kurve.jpg

_DSC8515-2.jpg

_DSC9121.jpg

_DSC7144.jpg

_DSC7994.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...