Gå til innhold

Blade sin 2013 F31 318d - Melbourne Red


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Min Hellrot er jo blitt så blass i fargen etter for mye tid i sola, så jeg må nesten stå ved siden av noe nyere for å se hva jeg egentlig syns. Syns forresten Z4'en din er fin, var i tråden din å kikket i sta, og kan ikke si annet enn at jeg er litt misunnelig på den der. :)

 

Gi den en god lakkrens og polering så skal du se den skinner som en sol :)

Takk for det :) Er veldig fornøyd med bilen. Liker den kanskje enda mer nå enn for 5 år siden :P Er i alle fall mer redd for den nå. 

 

Hehe, StigJ sin er ikke blass for å si det sånn.   :grin:

 

Kul F31 du har kjøpt deg.  :smile:

 

Og blir heller ikke det med det første :P

 

Den er rimelig strøken den Z'en hans ja :)

 

Noen irriterende steinsprut er der jeg gjerne skulle blitt kvitt da :/ Ellers 

 

 

Splitfelgene virker jo som veldig greie vinterfelger. Enkle å holde rene. Ser bra ut gjør de også. 

Om det er nordiske eller eurodekk må du nesten høre med GS om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten vits i å pusse på den rustne gamle E46'n min dessverre, det bobler overalt. :(

 

Fikk faktisk svar veldig fort fra GS, sendte de akkurat en mail, og de dekkene er de nordiske. Lurer på om jeg skal slå til på de. Noen innvendinger om å bruke 18" på vinteren? Er det så mye verre enn typiske 16" med vanlig 55-profil? Dekkene i felgpakken er 225/45-18.

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 18" på vinteren på 1-serien og 19" på 5-serien, og synes ikke det er noe problem. F3x har enda større rullediameter fra fabrikk enn e6x.

 

Flott bil forøvrig. :)

 

 

Hadde vært gromt med 19" også, men lite dekk å finne i den dimmen dessverre, har bare funnet europeiske dekk hittil. Bor forøvrig i Drammensområdet, så kan fort komme litt snø også, selv om mesteparten av vinteren består av slaps og salta veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste dekkforhandlere fører disse.

 

Nei, de blir stort sett bare benyttet på våt asfalt (hvor de egentlig ikke er gode...). :)

 

Dette er likevel noe av det bedre som finnes av piggfrie vinterdekk, så har ingen betenkeligheter med å anbefale disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste dekkforhandlere fører disse.

Nei, de blir stort sett bare benyttet på våt asfalt (hvor de egentlig ikke er gode...). :)

Dette er likevel noe av det bedre som finnes av piggfrie vinterdekk, så har ingen betenkeligheter med å anbefale disse.

Det blir i såfall 225/40-19 og 255/35-19, siden jeg har 8.5 og 9.5. Kan vel kanskje bruke 265/35-19 bak også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å ha brede vinterdekk, så du kan like gjerne ha 225/40 på alle fire.

Tenkte hvis jeg skulle lagt om på de felgene jeg har nå. Men da må jeg ha et sett til. Kanskje egentlig enkleste det, men helt klart den dyreste veien å gå. Pakka til GS er jo billig, kunne jo hørt om det var mulig å bruke en av de andre felgene de fører til samme pakka. GS Split ser jo ålreite ut, men de har andre felger som er penere også.

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på det, usikker på farge, mulig bare sotet? Vil dette påvirke lysstyrken mye? Gult kunne vært litt pent det også.

 

Jeg tenkte i hovedsak lett sort :) men har faktisk sett en med mørk gult og det så dritbra ut så..

Ja kan kanskje lurest å utsette det til etter vinteren da jeg tror det vil påvirker sikten noe dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte i hovedsak lett sort :) men har faktisk sett en med mørk gult og det så dritbra ut så..

Ja kan kanskje lurest å utsette det til etter vinteren da jeg tror det vil påvirker sikten noe dessverre.

Sant nok. Googla det litt også, ser ut som mange har fått skadet lykta si også, fordi filmen på utsiden av lykta hindre plastikken i å bevege seg i varme/kulde. Masse stygge bilder å se. Hva er erfaringen på det her inne tro? Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...