Gå til innhold

Import av Z4 i fra USA


bjarn-ch
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en feriebolig I Florida, og der har jeg kjøpt meg en 2007 Z4 3,0I Roadster. Jeg liker denne bilen knallbra, men har en bil til der borte og derfor vurderer jeg å importere denne Z4'en hjem til Norge. Er det noe problem for meg å ta denne hjem? Jeg vet det nylig er vedtatt nye og enklere regler for import av USA biler.

 

Jeg har brukt en god del tid på å oppdatere bilen slik at den fremstår ganske pen og ønsker derfor ikke å selge den til en "hvemsomhelst" der borte :)

 

Håper noen kan svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ville jeg tatt hjem, er ikke mange årene til disse bilene etterhver begynner å bli skikkelig ettertraktede her hjemme :) Som du sier så har de nye regler på gang så du slipper å bygge om lys og stell for å få den registrert, selv om euro spec er mye finere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er endret på regler mtp. lys burde det ikke være noe problem. En jeg kjenner importerte en roadster 3.0si fra USA i 2010 og hadde store problemer med å få fikset på lysene før han fikk på skiltene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om reglene gjelder enda, men hva måtte gjøres med lys? Ja, jeg tror og at disse bilene kan bli ettertraktet, særlig med den motoren. Det er ikke en Si desverre.....,,,,,

Endret av bjarn-ch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...