Gå til innhold

Nye 2016 Europa kart tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Alle linker jeg har funnet fører til websider som krever abonnement for å laste ned så store datamengder det her er snakk om. Da fant jeg ut at det totalt sett lønner seg å kjøpe en ferdig DVD-pakke. Har du CCC Professional får du også ferdig innlagt fotoboksvarsling på disse platene.

BMW sitt Navi-system er selvfølgelig ubrukelig sammenlignet med en Apple- eller Android-enhet som leverer 10x så bra funksjonalitet. Jeg bruker det bare som backup, og fyrer heller opp Waze.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Sjekket i dag om det var kommet noen nye kartoppdateringer.

Har til nå stått "Road Map EUROPE Route 2016-2" som siste versjon når jeg har logget meg på ConnectedDrive-siden til BMW. I dag står det at siste versjon er "Road Map EUROPE Route 2015-2A" :P Så her virker det som man går baklengs inn i fremtiden :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsummere litt:

Jeg har en 2014 mod. med Navi Pro(tviler på at kartet har blitt oppdatert tidligere), må jeg først kjøpe en FSC-kode til Europe-West av en figur på bimmerpost.com for deretter å laste ned kart på e90forum?

Hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som selger koder har også tilgjengelige kart, men ja, det foregår ca. slik. Pris varierer, men har lest det er mulig å få koder nedi 100-lappen, men har ikke sett det selv. Et par hundrelapper er vel mer normalt. Alternativet er jo å lage kode selv, da koster det ingenting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser 

10 timer siden, jcnorway skrev:

Sjekket i dag om det var kommet noen nye kartoppdateringer.

Har til nå stått "Road Map EUROPE Route 2016-2" som siste versjon når jeg har logget meg på ConnectedDrive-siden til BMW. I dag står det at siste versjon er "Road Map EUROPE Route 2015-2A" :P Så her virker det som man går baklengs inn i fremtiden :D 

Var nok bare en liten glitch mens de oppdaterte siden.

Ser nå at Road Map EUROPE Route 2017-1 er lagt ut for nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwnavipro.com har kode til 10£ 

forsøkte først og laste ned FSC generator men fikk det ikke til og fungere. Til slutt orka jeg ikke mer og kjøpte koden. Lastet ned en 1 USB versjon av west kartet og lasta det inn. Funke utmerket. Tar ca 40-50 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei skal oppdatere kart på x4 til far, det står at minnepenn må ha fat32 og 29,68gb ledig. Da ble minnepennen min på 30 akkurat for liten(28,6) men når jeg skal formatere/klargjøre en annen jeg har på 128,GB men får ikke valgt å formatere i fat32 bare exfat. Går det bra? Noen som har prøvd med exfat ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.1.2017 at 17.28, Kimmmmm skrev:

Hei skal oppdatere kart på x4 til far, det står at minnepenn må ha fat32 og 29,68gb ledig. Da ble minnepennen min på 30 akkurat for liten(28,6) men når jeg skal formatere/klargjøre en annen jeg har på 128,GB men får ikke valgt å formatere i fat32 bare exfat. Går det bra? Noen som har prøvd med exfat ? 

Finnes mange verktøy der ute for å formatere større enheter med FAT32. Prøv f.eks. denne her: http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...