Gå til innhold

Bronzitbeige E30 320i - Når softis møter trackdays


Alexander Stamsaas
 Share

Anbefalte innlegg

Fin fin fremgang her :)

Liker det jeg ser, godt arbeid og virker som gjennomtenkte løsninger.
 

Har du regnet noe på hvor mye mer volum du trenger fra bremsemaster for å kompensere for det økte volumet i kalippere?
Det å ha nok "clamping" power og klosser er nesten viktigere en antall stempel og størrelse på skiver..
Ved vanlig kjøring så merker en ikke så veldig mye annet en at en kan få litt lenger pedal vandring.

Også skal jeg ikke "disse" EBC klossene ;) eller jo litt.. Min erfaring er at det er så dårlig at de er ikke vert pengene...
Originale klosser til disse kalipperene er bedre... også finnes det jo en haug med saker å kjøpe til de. Pagid, Endlees, PFC og ikke er det så sykt mye dyrere heller..   Men en kan jo si det så mange ganger en vil, det må bare testes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Alexander Stamsaas skrev:

Takk for det :) tannstangen er "plug'n'pray" med litt småfix, etter en vanlig oppskrift. Hvordan e21 er i forhold vet jeg ikke :)  ja, biltema tanken er med pumper,  slanger og faktisk tilogmed knapp og dyser. Genial størrelse og fin pris :)  mener det er IX bkf  og e34 master. Kjøpt ferdig tilpasset pakke sammen med motor, stått i e30 fra før :) 

Takk for det :D gleder meg veldig til å teste de, håper jeg ikke blir skuffet :) 

Den mener jeg er kjøpt vil Luna en gang for ganske mange år siden :) 

http://catalog.no.toolstore.com/#/?article=V50-wc718710-

:-P

Endret av Krabbekrølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin update:) 

Noen flere bilder av girkasse opphenget på den gs6 kassa? Det bakre festet der er ikke likt som på dz kassen ser det ut som:(

Og får du goskjent de bremsene foran  der når du kjører større skiver? Eller er det kanskje bare adapteren det er tuv papirer på? :)

Ellers råå bil, gleder meg til å få min snart ferdig også!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...