Gå til innhold

Min F11 LCI 535i Frozen Bronze.Vurderes Solgt


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se hva slags modifiseringer som kommer her - fremstår litt for "original" og kjedelig i mine øyne per nå. Stilige felger, en mer aggressiv diffuser og en annen grill vil gjøre mye med det sportslige inntrykket, noe denne motoren absolutt fortjener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walkabout,det kommer. Har allerede lagt inn bestilling på m-performance diffuser bak(DYRT for en plastikk del)Sort glossy M5 grill,M-Performance pedaler,M-Performance sideskjørt laminat,burger luftinntak,laminat-x til baklamper,nye sideskjerm deksler i matt som blir lakkert i bilens farge, og div krims krams. Prøver å finne leppe foran også,men blir ikke enig med meg selv der. Har lyst på OEM,men betaler ikke 13000 lapper for det. Så kommer litt å litt

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Performance-fronten er den desidert fineste på F10/11, da den blir veldig integrert i fronten. Er en stiv pris på den, men andre sier at kopiene har veldig god passform, så kan være verdt et forsøk til en brøkdel av prisen. Regner med det er M5 LCI Performance-grill du har kjøpt, den løfter fronten mange hakk. Performance diffuser er også kledelig, regner med du lakkerer denne blank sort eller? Ville også prøvd å gjøre noe med ramme rundt sideblinklyset, kromlisten på dørhåndtakene, samt lakkert/foliert refleksene bak i bilens farge, små detaljer som gjør seg veldig :)

 

Jeg kjører også Nokian R2 i samme dimensjon på mitt vinteroppsett - synes også de er veldig myke, men funker greit om vinteren, da det ikke er tiden for råkjøring uansett ;)

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra med litt M Performance oppgraderinger. 

 

Jeg har selv M Performance diffuseren, jeg antar du ikke har tenkt å lakkere den siden du har matt lakk.  ;-)

 

Du skriver at bakfelgene er 11x20, men hvis det er Zito Corsica felger du har, er de 10x20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med herlig bil!!

Vurderte faktisk denne selv før sommeren, men var fornuftig og endte på diesel og x-drive. Var litt låst på å ha B&O-anlegget også.

Uansett en utrolig fet bil :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av littlep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mest sannsynlig kopi leppe foran Walkabout,da OEM M-Performance leppe blir for dyr i innkjøp. Helt riktig M5 LCI nyrer, gadd ikke å bestille noe kopi greier med dårlig passform :stupid: Diffuser blir nok lakkert i bilens farge, da jeg vil ha en helhet bak. Refleks på bakfanger beholder jeg nok litt til, kan ikke gjøre alt på en gang vet du \:D/

Deksler på sideskjermer er bestilt, i sort matt,men de blir lakkert i bilens farge. Det samme gjelder krom listene på dørhåndtakene. Liker at ting går i en og samme farge :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en veldig god pris på bilen Kjennern, gjelder å ha riktige kontakter på plass :geek: Ja skal nok klare å svi av noen kr på bilen, hehe :headbang: Har mye rabatter ute å går, så blir nok ikke så alt for gal pris på ting. Men det som vil sprenge kontoen er nok sommer felgene som kommer neste år,der skal jeg ikke spare på noe \:D/

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett E.H.D. Skrive feil fra min side, skulle skrive 10x20. Men skrev 11x20 i ønsketekning, hehe :) Hadde lyst på 11x20 bak og 9.5 foran. Men det var ikke mulig å oppdrive. Men det for gå, er bare vinter felger :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk littlep :headbang: Ja diesel er greit det, jeg har en 520d touring 2015 også, men det er kone bil :iwant:

Ja kunne tenkt meg b&o anlegget, men HK fungerer greit. Har fin musikk som kommer fra eksosen og motoren :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...