Gå til innhold

Min F11 LCI 535i Frozen Bronze.Vurderes Solgt


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
43 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Husker denne, utvilsomt en av de mest riktige F11 her inne. Blir spennende å følge

Ja absolutt en deilig bil. Men iår så forsvinner den,tar ut enten en ny G11 540i eller en ny M3. Så si fra om du kjenner noen som har lyst på en uvanlig F11😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.11.2015 at 22.58, bmw cab skrev:

Da er bilen klar for imorgen dagen og vinteren kan bare komme. Utført en nøye vask gjennom hele dagen og lagt på BMW sin egen voks for matte farger. Sliten nå :stupid:

P1017440.jpg

Hvordan fikk du bakruteviskeren ut slik som på bildet? Føler jeg må knekke hele armen når jeg prøver lignende på min, så har byttet viskeren selv om jeg bare får løftet armen 2-3 cm ut fra vinduet :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel80 skrev:

Hvordan fikk du bakruteviskeren ut slik som på bildet? Føler jeg må knekke hele armen når jeg prøver lignende på min, så har byttet viskeren selv om jeg bare får løftet armen 2-3 cm ut fra vinduet :o 

Det er egentlig bare å løfte den rett opp. Trenger ikke å bruke makt eller noe.Om din ikke vil opp,så prøv å sprut på litt WD40. Kan hende det har rustet opp litt der spenfjæra er montert. Men bruker du visker bak??Fy skamme seg,blir riper på glasset av det. Jeg har aldri brukt visker bak på min,eller noen av de x antall bilene jeg har hatt opp gjennom årene.

Fikser ikke riper på glass eller lakk,jeg er en av de som har litt problemer i hodet,hehe😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, johnja skrev:

Go'bilen😊😊

Hehe😊Skal selge den nå,kjøpe den tilbake?,hehe😝Skal ta ut en M3,M4 eller G11 540i nå snart. Skal høre med Helge når jeg får tid snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...