Gå til innhold

Min F11 LCI 535i Frozen Bronze.Vurderes Solgt


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Gorg skrev:

Mye finere uten spraysensur på skiltene 😃

Lekre felger! 👌🏻

Hehe,det er godt mulig den er det Gorg😊Men selv om jeg stoler på Bimmers medlemer,Så finnes det alltid noen uærlige sjeler rundt omkring som ikke trenger å vite hvor bilen står😎

Det er vinter felga som står på. Tok av sommer felga for å gi de en real vask og voks,så dette blir drit bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bmw cab skrev:

Hehe,det er godt mulig den er det Gorg😊Men selv om jeg stoler på Bimmers medlemer,Så finnes det alltid noen uærlige sjeler rundt omkring som ikke trenger å vite hvor bilen står😎

Det er vinter felga som står på. Tok av sommer felga for å gi de en real vask og voks,så dette blir drit bra😊

Skjønner den absolutt! Spør alltid når jeg tar bilder av biler om de har noe imot å legge ut regnr. Hvis ikke redigerer jeg om nummeret så det ikke er mulig å spores

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en spesiel bil, jeg må si jeg synes det er artig at den går på forumet ennå. Dette må vel være Norges eneste 535i som er Frozen Bronze? Synes det er bra at du beholder original eksos, det er så mange med 535 som bygger om til 550 eksos. 

Skjønner at du skjuler skiltene, men vil noen virkelig ta bilen din så greier de det selv om du skjuler skiltene. Det er helt enormt hvor utspekulerte østeuropeiske biltyver har blitt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er en spesiel bil, jeg må si jeg synes det er artig at den går på forumet ennå. Dette må vel være Norges eneste 535i som er Frozen Bronze? Synes det er bra at du beholder original eksos, det er så mange med 535 som bygger om til 550 eksos. 

Skjønner at du skjuler skiltene, men vil noen virkelig ta bilen din så greier de det selv om du skjuler skiltene. Det er helt enormt hvor utspekulerte østeuropeiske biltyver har blitt :( 

Vært medlem på Bimmers i mange Fredrik,og er en trofast BMW mann,så det føles ganske naturlig å legge ut noen bilder i ny å ne bare for å holde tråden i live😊

Jeg er faktisk litt usikker,vet det går minst en norsk solgt LCI F11 med Frozen Bronze fargen,Men det er en diesel og X-Drive. Og jeg har faktisk sett en F10 LCI i samme farge,motor aner jeg ikke.

Selvfølgelig,De som har lyst til å ta bilen klarer det,Men for min egen del så sensurerer jeg skiltene for å unngå det så langt det lar seg gjøre. Og det skal litt til før noen kommer seg inn på mitt verksted uten at jeg merker det,og gjør de det,Så vil de slite med å gå etterpå😂😂,hehe

Det sitter Eisenmann eksos på bilen med et uttak på hver side,og M-Performance diffuser lakkert i bilens farge samt sort piano,i mine øyne så er det mye finere enn 550 looken,Men smak og behag😊

Jeg liker at det skal være kult,Men det skal også se ut som det kommer slikt fra fabrikken. Samme tanke gang har jeg når det kommer til min E34,skal se bra ut,Men skal se litt originalt ut😊

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den bilen din, angrer litt på at jeg takket nei til den :-P var å kikka på den like før du kjøpte den. Savner bensinmotor :)

Har du gjort noe mer med bilen siden du kjøpte den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjennern skrev:

Digger den bilen din, angrer litt på at jeg takket nei til den :-P var å kikka på den like før du kjøpte den. Savner bensinmotor :)

Har du gjort noe mer med bilen siden du kjøpte den? 

Jeg skal selge den,så du har fortsatt mulighet,hehe😊Snuser litt på nye 5 serien,ny M3 eller M4. Så nye 8 serien på nettet igår,og ble litt giret på den også😎

Nei har egentlig ikke gjort så mye. Byttet til M5 LCI grill,M-Performance diffuser bak, M-Performance leppe foran,burger luftinntak,folie i bilens farge på krom dekslene på side skjermene forran samt kromen på dørhåndtakene og bare holdt den vedlike. Liker å ha ting på stell når det kommer til service og vedlikehold. Er kun jeg som bruker bilen frem å tilbake til jobb.,Verken kone eller dyr kommer i nærheten av bilen min. Tror jeg har hatt folk i bak setet 2 ganger på 2 år,hehe😎

Jeg personlig elsker bilen,og gleder meg hver dag til å kjøre den,Men tror det er på tide å la noen andre få oppleve den samme gleden jeg opplever hver dag😊

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, bmw cab said:

Jeg skal selge den,så du har fortsatt mulighet,hehe😊Snuser litt på nye 5 serien,ny M3 eller M4. Så nye 8 serien på nettet igår,og ble litt giret på den også😎

Nei har egentlig ikke gjort så mye. Byttet til M5 LCI grill,M-Performance diffuser bak, M-Performance leppe foran,burger luftinntak,folie i bilens farge på krom dekslene på side skjermene forran samt kromen på dørhåndtakene og bare holdt den vedlike. Liker å ha ting på stell når det kommer til service og vedlikehold. Er kun jeg som bruker bilen frem å tilbake til jobb.,Verken kone eller dyr kommer i nærheten av bilen min. Tror jeg har hatt folk i bak setet 2 ganger på 2 år,hehe😎

Jeg personlig elsker bilen,og gleder meg hver dag til å kjøre den,Men tror det er på tide å la noen andre få oppleve den samme gleden jeg opplever hver dag😊

Det hadde ikke vært så dumt, men nå har jeg spandert såpass mye på den jeg har at det er litt økonomisk dustete å bytte enda. Pluss det at nå er den jo blitt gammel bil :wink: Var ikke det når jeg så på den hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kjennern skrev:

Det hadde ikke vært så dumt, men nå har jeg spandert såpass mye på den jeg har at det er litt økonomisk dustete å bytte enda. Pluss det at nå er den jo blitt gammel bil :wink: Var ikke det når jeg så på den hehe. 

Hehe,gammel ja,Du sier noe der ja😊Men du vet,eldre bimmere er de som beholder sjarmen,hahaha😋Dette er dagens visdomsord😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel legge ut det nye familie medlemmet også da😊

95 modell 520ia med 217000 på tellerverket😊Minimalt med rust på jekk fester og smått begynt i dørene foran😊

Bilen er i svært god teknisk stand,og vil om kort tid bli plukket helt fra hverandre der alt vil bli byttet eller ordnet,etterfulgt av hellakkering innvendig og utvendig i original farge. Må bare få tak i M5 pakken utvendig før lakkering kommer på plass😊Motor og girkasse skal være originalt,syns det er noe helt eget med å kjøre en gammel E34 med automat kasse😊

 

20170529_212249.jpg

20170529_213828.jpg

20170529_213852.jpg

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
6 timer siden, Evopower skrev:

Er den lagt ut på finn?

Nydelig bil dette her! Kan ikke skjønne hvorfor ikke flere velger noe annet enn svart på svart på sin bmw. Det er flott med litt farger :)

 

Nei,har ikke lagt den ut på finn ennå.

Skal få tatt en service hos Bavaria og en PKK først. Bare lufter bilen litt på forumet for å se om interessen hos folk er på plass😄

Ja du sier noe der,alltid gøy med farger som skiller seg litt ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Chris A skrev:

Flott bil dette @bmw cab

Er den lakkert i frozen bronse, eller foliert? 

Kjekt å se noe annet en sort, som @Evopower nevner! 

Takk Takk Chris A😊

Denne kommer original fra fabrikken med Frozen Bronze Metallic😊

Kun montert folie i bilens farge på krom deksler dørhåndtak og deksler på sideskjermene forran.

Ja gøy med noe man ikke ser hver dag😊Jeg kan lett anbefale en Frozen colour til hvem som helst,Er helt rått å se bilen i direkte sollys eller skygge😊

Blir det ny Bimmer igjen,så blir det lett en Frozen colour på meg igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...