Gå til innhold

Z3M Coupe - M Coupe'n er på sykeperm!


fxslin
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Shattered skrev:

Var det jeg tenkte meg, har aldri kjørt en selv så jeg har ikke peiling. Vil tro z3 er litt sportslige uansett motor? 

Nå har jeg prøvd både 1.8,1.9 og 2.8. 1.8 motoren blir litt i det daffeste laget og det er stor forskjell fra den kontra 1.9. Men for all del forsatt morsom å kjøre disse bilene uansett motor. 

 

6 timer siden, andreaskarm skrev:

Godt jobbet, dette så bra ut :-)

Takker!

1 time siden, magneten skrev:

Dritbra jobb :D

Den girkula svir i øynene nå. Håper nissen leverer!

Det håper jeg også. Sikler litt på en ZHP kule med lys i, men uten ///M logo.  Kona mente jeg burde få tak i en med røde detaljer, men jeg har ikke sett noen som gir OEM følelse ennå.

Endret av fxslin
s.leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/15/2016 at 15.45, Bækkmann skrev:

Arti med hjemmemekk som ser bra ut og funker. :) Interiørmods er så gøy! :D 

 

15 timer siden, Freakshow skrev:

kjempe mod! :D
det gjorde virkelig noe med interiøret! :D likte plastidippen også! :) ble meget bra! :D

Takker! Må nesten innrømme at jeg var "nervøs" for modde senter konsollet og det ikke hadde blitt bra:-)

Har 2 kompiser med hver sin Z3 som nå ønsker samme løsning på sine bilder etter å ha testet sitte posisjonen i min. 

 

Annen morsom sak (eller jeg synes det morsomt): Sjefen i huset spurte pent om hun kunne ta Z3'en til jobb i dag siden det var så fint vær osv. Fikk en tlf fra henne i stad hvor hun sa: Det har visst aldri vært så morsomt å kjøre til jobb før og hun hadde glist hele veien inn til Oslo :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten update bare for å gi livstegn til tråden.

Har vel egentlig kun blitt kjøring og "daglig gjøremål" bruk av bilene i det siste. Har heller ikke hatt mulighet til å møte opp på noen bil treff i det siste :-( Så egentlig litt kjedelig post fra meg :-)

I dag så kom varmen og litt sol, så da passet det seg å ta en liten kattevaske av bilene her på gården.

Først ut var kona sin bil, som ungene vasket mens far tok en runde på den sorte:

pic1.JPG

"Nå er mammas bil ren! Nå gidder vi ikke mer" og kidsa forsvant...

pic2.JPG

Mens denne ble bedre, men trenger sårt en skikkelig polering før vinteren, så dette planlegges inn kalenderen.

pic5.JPG

Så var det "stjerna" sin tur, viktig å ha den presentabel. Da en kompis skulle komme over for en liten kosetur i finværet.

pic4.JPG

Jeg lot han få gleden av å være sjåføren i dag. Bare for å bli "parkert" grundig av en rød ferrari med prøveskilter (gikk så fort at jeg ikke så hvilken modell det var, men for en lyd den hadde) ca. 15 minutter etter dette bildet :-) 

pic6.JPG

Ellers så er "vinterens" arbeid/budsjett  på Z3 planlagt:

Angående felger så tar jeg gjerne imot tips og forslag. For her er det så mye å velge imellom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk tråd dette! Artig med Z3! Angående girkule har jeg kansje noe som kunne vært interessant for deg? 

Har en girkule/mansjett i fargen klassiskrot fra en e36 coupe. 5-trinns M-logo, rammen nederst er tatt av, så må limes på ny, men dette er inget problem :)
558977_10201037622689608_1433490107_n.jpg
Send meg en PM du om det er interessert, eller om jeg skal fjerne bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BjornarHS skrev:

Kjekk tråd dette! Artig med Z3! Angående girkule har jeg kansje noe som kunne vært interessant for deg? 

Har en girkule/mansjett i fargen klassiskrot fra en e36 coupe. 5-trinns M-logo, rammen nederst er tatt av, så må limes på ny, men dette er inget problem :)

Hm, det var faktisk ganske intersant!!! Har bestilt meg en ny ZHP kull uten m logo som bør ankomme snart.  Men tror faktisk det å ha klassiskrot mansjett hadde vært passende som motvekt til alt det sorte i midtkonsollet.  Er det stor forskjell på taninrot og klassiskrot (husker ikke helt hvordan den er i real life)?

PS: la bildet ligge. Bare fint at det ligger litt inspirasjon i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Hm, det var faktisk ganske intersant!!! Har bestilt meg en ny ZHP kull uten m logo som bør ankomme snart.  Men tror faktisk det å ha klassiskrot mansjett hadde vært passende som motvekt til alt det sorte i midtkonsollet.  Er det stor forskjell på taninrot og klassiskrot (husker ikke helt hvordan den er i real life)?

PS: la bildet ligge. Bare fint at det ligger litt inspirasjon i tråden.

Skjønner, har den vertfall liggendes om du kunne tenke deg den, litt usikker hvordan de fargene er opp mot hverandre, men ut i fra bildene her synes jeg de ser relativt like ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gabz skrev:

Dagligbruk må også til ;) Har spottet denne Z3'en din et par-tre ganger rundt om kring i Follo i det siste, faktisk. Om jeg ikke tar feil da?

Dette er nok meg ja. Har benyttet meg av oppholdsværet som har vært i det siste til å kjøre når jeg kan. Så har du sett en kar med fårete glis bak rattet så er det jeg som koser meg :-D Bare å kommme bort å hilse på neste gang!

Ellers så ble det en liten update på bilen i dag da en liten kule kom i posten, så Z3'en gikk fra dette:

pic3.JPG

Til dette:

pic1.JPG

pic2.JPG

Var litt styr og dyrt å få tak en som var 5'er og uten M logo. Men ble bra og passet inn i helheten. Men jeg er litt "sint" på BjornarHS, som satte meg på ideen om rød mansjett....

Ellers så er Supersprint eksos potte (hull i den som sitter på nå) bestilt og K&N luftfilter mottatt. Så det blir litt forandring på lydbildet etterhvert her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fxslin changed the title to Z3M Coupe - M Coupe'n er på sykeperm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...