Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

For ett fantastisk flott og strøkent prosjekt, denne blir jo bedre enn ny :) Når dette gjøres så nøye og ned til detaljer så regner jeg med at noen annet enn original motor og drivlinjene er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

For ett fantastisk flott og strøkent prosjekt, denne blir jo bedre enn ny :) Når dette gjøres så nøye og ned til detaljer så regner jeg med at noen annet enn original motor og drivlinjene er aktuelt.

Den blir nok  i orginalstand med små modifikasjoner. M-tech ratt samt at servo står på ønskelisten.

Så får vi se hvilken andre ideer som dukker opp underveis 😇😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, RF91 skrev:

Sei meg, blir du skitten i da heila når du driv og montera dessa delane dine? :P

Problemet er å finne rent å pent verktøy uten å sette spor etter seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det blitt blåst lykteholdere,pedaler og bremsekraftforsterker. Ble litt kloring med å få tettet bremsekraftforsterker så den ikke ble full i sand. Lakket med epoksy lakk. Tenkte å kjøre på med klarlakk i tillegg på bremsekraftforsterkeren.

Har ikke gjort allverden denne friperioden, men dog noe. 

Blir endel monteringsarbeid når jeg er tilbake fra havet. Neste plan er å teipe opp og stelle til ledningsnettet.

IMG_1624.JPG

IMG_1626.JPG

IMG_1646.JPG

IMG_1648.JPG

IMG_1649.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker 😃 😃Ja det kommer seg nå, se om jeg får lakk på den i løpet av sommeren. Men er mye detalj arbeid igjen enda. Listen over ting som skal stelles til er fremdeles lang 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Oj.. lenge siden 😂😂nymalte pedaler. Da er det å vente på EBay postmannen skal komme med clutch sylinder . 

Blir å montere ferdig bremsesystem nå fremover.

Garasjen har fått en liten makeover, og det gjorde seg kraftig. Skiftet over 100 fliser på veggene,så bilen har ikke hatt mye prioritet.

IMG_1761.JPG

IMG_1762.JPG

IMG_1763.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...