Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, RF91 skrev:

Begynna å bli saker no :) Eg blei litt nysgjerrig no, so ke kosta eit slikt equalizer-røyr nytt? :P

Utrolige 13-1400 Blanke norske kroner 😂😂. Dette skal jeg selv få til for noen få hundrelapper 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk disp av samboeren til å rusle ned i garasjen i kveld. IMG_1256.JPGNytt varmeskjold på plass. Her har det gått litt fort i svingene når jeg har sveist opp rammevangen. Glemt å sveise inn ny skrue for innfesting. Så det ble å borre å gjenge oppIMG_1281.JPGsatt på stabstag med nye fôringer og holdere. Må ut å kjøpe nye bolter til traversen. Blir mye handling nå fremover. Nye bærearmer- hjullagre- dempere++

IMG_1283.JPG

IMG_1260.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble farga til slutt? Siste e30'n jeg kjøpte er cosmosblau.:) Ellers: perverst deilig å se at alt er så gjennomført, nytt og nydelig! Håper mitt prosjekt blir like oppegående, bare få igjennom søknad og sette opp egen garasje først 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jørgen Lie skrev:

Hva ble farga til slutt? Siste e30'n jeg kjøpte er cosmosblau.:) Ellers: perverst deilig å se at alt er så gjennomført, nytt og nydelig! Håper mitt prosjekt blir like oppegående, bare få igjennom søknad og sette opp egen garasje først 😐

Vet ikke helt Jørgen, men den er dypere blå. Minner kanskje litt om kongeblå. Har sendt inn en plate bit fra en av de gamle dørene til lakkfabrikken. Så får vi se hva resept som kommer fra de. Har lakket den 2 ganger nå, og er drittlei. Men har blitt mer og mer fortrolig med fargen, så det er ikke umulig vi kjører på med denne videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EDH_Performance skrev:

Må si du er en god porsjon motivering for meg! Holder på med det samme, og herlig og se resultatet ditt ble så bra!!

God følelse å kjøre med bilen etterpå når du vet at den er så fin under:D

Det er kjekt å høre👍 Finner litt inspirasjon jeg også av andre medlemmer her inne. Det fine med dette prosjektet er at siden den står i vugge, så lar det seg gjøre å stue den bort på få minutter. Da blir det ingen panikk med å få ting fort ferdig. Og det tror jeg også er avgjørende med slike store prosjekt. Lett for at man går i metning når man har press på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tpmek skrev:

Det er kjekt å høre👍 Finner litt inspirasjon jeg også av andre medlemmer her inne. Det fine med dette prosjektet er at siden den står i vugge, så lar det seg gjøre å stue den bort på få minutter. Da blir det ingen panikk med å få ting fort ferdig. Og det tror jeg også er avgjørende med slike store prosjekt. Lett for at man går i metning når man har press på seg. 

Ja, min "vugge" er ikke flyttbar men kjempe greit å ha den inntil veggen...Får plutselig plass til en bil til der hvor den stod på bukker før:) Vurderer å hive den andre også opp mot veggen da samme jobben skal taes på den senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eystein Ose skrev:

Har følgt med her siden starten, og kommer garantert til å følge med helt til slutt :) Tar av meg hatten for fantastisk arbeid! Drømmen er å ta det så grundig selv en dag :)

Takker å bukker. Ja det er bare å hive seg rundt å begynne 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...