Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

94c687a4a3c6730fc81803036f402747.jpg

Liker ikke fargen, men herderen er rød og basen grå.. Så da må det bli rosa [emoji35]964125a49c4366fe8fae04ab6dc5c858.jpg

Så er det klart for sveising av kanal og yttre innerskjerm. Reiser i havet til uken så da blir det stopp en Mnd tid. (Liker ikke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er litt gøy Jørgen. Dette er ikke faget mitt, men har 25 år bak meg som mekaniker. Har jo selvfølgelig hatt fordelen med å jobbet vegg i vegg med karosserigutta så har snappet opp litt triks [emoji12].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er litt gøy Jørgen. Dette er ikke faget mitt, men har 25 år bak meg som mekaniker. Har jo selvfølgelig hatt fordelen med å jobbet vegg i vegg med karosserigutta så har snappet opp litt triks [emoji12].

Ja man kan jo plukke opp et og annet triks da, samt få litt hjelp kanskje ;) Veldig moro å se:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan jo plukke opp et og annet triks da, samt få litt hjelp kanskje ;) Veldig moro å se:)

Morten Birkeland stikker innom sånn av og til. Han har gitt meg ett par pekefingre på løsninger. Ellers må jeg piske guttungen til enkle oppgaver [emoji12]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eit vanvittig arbeid du har gjort.... Forstår ikkje at folk som kappar sund bilane slik som du har gjort får dei saman att og samtidig får alle delane til å flusha.. Skulle eg gjort det er eg redd bilen hadde blitt so skeiv at det hadde sett ut som den låg på taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eit vanvittig arbeid du har gjort.... Forstår ikkje at folk som kappar sund bilane slik som du har gjort får dei saman att og samtidig får alle delane til å flusha.. Skulle eg gjort det er eg redd bilen hadde blitt so skeiv at det hadde sett ut som den låg på taket :P

Ja det ble litt mer enn det som var planen. Man bør gjerne kunne litt om bil, før man stuper inn i ett slikt prosjekt. Men det er også en flott utfordring. Selv om jeg har vært mekaniker så er dette likevel ikke faget mitt. Er vel det som gjør det litt mer spennende for meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

valgte å lime skjøten under baklyktene . Ellers ferdig med bakplate. Planen videre et å vippe bilen opp på siden  og ta de tradisjonelle hølene under baksete, og eksosfeste på rammevange bak. Har hatt meg en liten pause fra bilen, så jeg ikke dreper pågangsmotet. Og det tror jeg er viktig !!image.thumb.jpeg.1e2a940e8df92077515736eimage.thumb.jpeg.8393b5a15fda69480aeefa3

Endret av tpmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13. februar 2016 at 18.37, RF91 skrev:

Ke e grunnen til at du valgte å lima?

Er ett sted det har lett for å ruste, så jeg tenkte at lim ville gjøre susen istedet for å punkte baksiden for så å fuge før lakk.

Mulig det finnes bedre løsninger enn hva jeg gikk for her, s feks mig brace. Men er ikke allt man har tilgjengelig av utstyr 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...