Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, tpmek skrev:

Noen som har erfaring med disse E-bay merkene. Tenker på kvalitet ?

De ser veldig bra ut, men kan jo være shait 😂

 

Det lurer jeg også på til min så spent på om noen har erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gnikking å vasking av deksler og div. Venter på bremseslangene slik at jeg får montert travers bak.

fikk også tak i ny lydisolasjon til torpedo vegg. Alle 3 delene 👍De får jeg i slutten av uken. Så nå må jeg få lakket bilen innvendig. 

 

IMG_1306.JPG

IMG_1307.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E lydisolasjonen gått ut av produksjon sidan du seier at du "fekk tak i alle tre delane"? Burde hatt ny isolasjon på min eigen E30 etterkvart og, men om den ikkje e å få tak i lenger so må fort tenka i andre baner :blink: Kanskje Dynamat spraya med plastidip hadde blitt greit (eller totalt katastrofe :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RF91 skrev:

E lydisolasjonen gått ut av produksjon sidan du seier at du "fekk tak i alle tre delane"? Burde hatt ny isolasjon på min eigen E30 etterkvart og, men om den ikkje e å få tak i lenger so må fort tenka i andre baner :blink: Kanskje Dynamat spraya med plastidip hadde blitt greit (eller totalt katastrofe :lol:)

Da er det vell likegreit å bare droppe isolasjonen? Jeg har planer om å kjøre uten hvertfall:) isolerer heller fra innsiden om det blir for mye støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Da er det vell likegreit å bare droppe isolasjonen? Jeg har planer om å kjøre uten hvertfall:) isolerer heller fra innsiden om det blir for mye støy.

Ser for meg at å køyra utan kan bli litt slitsomt i lengden, so da vil eg helst unngå. Og å isolera frå innsida var absolutt ingen dum idé, so lenge ein gidda å løysa dashbordet for å komma til der det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste isolasjons biten ved sikringsboksen fikk jeg fatt i Danmark. Vet ikke om det er gått ut av produksjon, men bestillte hos GS og stod i rest i flere mnd. 

Så gjorde min første handel hos KOED. Isolasjonsmatte eller ikke så er jo målet mitt å få bilen tilbake slik den er orginal. Jeg har i min ungdom bygget mye Volvo 200-serie og ved endel anledninger kuttet ut isolasjon  men Som RF 91 skriver, så er det jævlig slitsomt over tid. 

Jeg skifter også isolasjon bakom dashboard og fremre del av kardangtunnel. Dette ble egentlig feilbestillt av GS, men var ikke mangen kronene så jeg valgte åbeholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg snart blåse litt deler selv. Kom endelig over ett toppmatet kabinett til en fornuftig pris. Blir å skru det i sammen å kople det opp mot eksosavtrekket. Skal bli en fornøyelse 👍 To be continued 🤓

IMG_1315.JPG

IMG_1316.JPG

IMG_1317.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, tpmek skrev:

Da kan jeg snart blåse litt deler selv. Kom endelig over ett toppmatet kabinett til en fornuftig pris. Blir å skru det i sammen å kople det opp mot eksosavtrekket. Skal bli en fornøyelse 👍 To be continued 🤓

 

Hvor fikk du tak i slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit slikt kabinett misunna eg deg virkelig! Må vera utruleg praktisk å kunna blåsa alt av smådele sjøl :) Blir fort litt enklare å gi småting ein ordentlig shine då, istadenfor å berre pussa da med stålkost/negerkusa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je

2 timer siden, RF91 skrev:

Eit slikt kabinett misunna eg deg virkelig! Må vera utruleg praktisk å kunna blåsa alt av smådele sjøl :) Blir fort litt enklare å gi småting ein ordentlig shine då, istadenfor å berre pussa da med stålkost/negerkusa. 

Jeg ser ihvertfall at det burde vært kjøpt for leeenge siden. Mye deler jeg har levert vekk til blåsing. Sikkert brukt 4-5 lapper bare på smådeler. Og da er jo ett slikt skap til 3290kr fullt forsvarlig å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...