Recommended Posts

18 timer siden, skaarmartin skrev:

Hallaien.

Ser jo strøkent ut dette! Du har brukt mer tid enn forventet ser jeg. Hva er status nå da?

Status er at jeg er Offshore :-P

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Det dukker opp etterhvert. Det ser bra ut i utgangs punktet, men neida her er bare å krumme ryggen 😝image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Redigert av tpmek

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Bækkmann skrev:

Leste gjennom tråden din, arti å se at noen sender disse bilene tilbake til orginal stand! :D 

Skal bli spennende å få den på hjul igjen. Har blitt noen meter ned sveisetråd etterhvert. Og ikke minst jakt på orginale karosserideler.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Tilbake fra blåsing. Problemer med å blåse vekk strukturmasse under.. men skitt au tar resten med skrape og varmluftpistol. 

Fikk lappet sammen rammevangen bak på førerside. 

Ett høl igjen under sikringsboksen , så får vi håpe det nærmer seg når det gjelder sveising 😜

IMG_0557.JPG

IMG_0558.JPG

IMG_0565.JPG

IMG_0566.JPG

IMG_0567.JPG

IMG_0568.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg endelig kommet så langt at jeg har fått grunnet bunn med epoxy filler. Blir litt om at å om at bilder. Men er ett skritt videre å håper det er lenge til jeg ser ett sveiseapparat igjen 😁😁. 

Tenkte å kjøpe meg en mindre lakksprøyte slik at det blir lettere å komme inni alle krinkelkroker.

fikk meg også ett par timer med sandblåsing av takrenner og diverse snacks som " sandblåsefirmaet" ikke hadde blåst.

IMG_0588.JPG

IMG_0589.JPG

IMG_0586.JPG

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn