Gå til innhold

Min 435i xDrive GC F36


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Du har helt rett, er Iphone bilder dette som blir tatt i forbindelse med bilvask, og gjenspeiler ikke hvor flott bilen egentlig er.

Kunne tatt en fotoshoot av den engang, jeg ;) Bare å sende en PM for å avtale. Du kan se litt av mitt tidligere arbeid på Facebook-siden min HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott 4'er med rett motor!

Denne er det bare å kjæle og kose med, bedre blir det nesten ikke! Gratulerer så mye!

Mange takk! Er utrolig fornøyd med vogna på alle måter, og sliter litt med å se hva jeg skal ha neste gang for å toppe denne. Tenker litt på Porsche Macan, men har god tid til å fundere på det, og i mellomtiden skal jeg nyte denne 4 serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner flere og bedre bilder her Lars, ser ut til at du har et fint interiør også?

Da kommer det noen interiør bilder, er lyst skinn med mørke trelister i denne, i utgangspunktet ikke noe jeg hadde bestilt selv, men det er helt ok. Blir litt lysere i kupeen med lyst skinn og det er jo greit. Ellers så er bombrikken blitt lakkert svart også, for å gå i ett med tak og speil.

post-49801-0-16257300-1449407913_thumb.j

post-49801-0-84164100-1449407954_thumb.j

post-49801-0-58457100-1449407972_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser du M3Turbo1000 har en F31 med H&R senkefjærer og Lars S hadde ST Performance (KW) på sin. Hva bør jeg gå for om jeg ønsker og gå for en "mild" senk? 

Synes M-sport ser bra ut, de er vel 15mm lavere standard og x-drive?

Endret av rayman85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! :) fikk du noen tilbakemeldinger ang senking av x-drive fra BMW Sverige? Jeg har en F31 320i xdrive 2016 som jeg har lyst å senke et par cm.

Takk for det!

BMW Sverige svarte at de ikke hadde sett noen problemer med moderat senk av disse bilene, og det er vel det jeg hører fra andre også.

ST fjærene jeg hadde på 330'n skulle senke 30 mm forran og 20 mm bak, men det ble 25 mm både forran og bak.

Synes høyden var helt perfekt, men fjærene har omtrent samme stivhet som standard understellet til BMW dvs. mykere enn det adaptive understellet.

H&R fjærene senker nok ca. en cm mer og er stiver også, så dette er litt smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil du har der! Spesielt morsomt med litt god motor i den også :)

Takk for det! Veldig fin vogn du har også.

Er veldig godt fornøyd med vogna mi, og spesielt motoren. Kjører pent om dagen i kulda og på glatta, men lyden ved oppstart i -10 grader er helt rå, spesielt med tanke på at dette er org eksosanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at du holder til i Asker! Håper du blir med på litt treff i Oslo/Østfold området utover året :)

Ja morsomt med litt inspirasjon, så det skal jeg prøve å få til.

 

Prøver å legge ut et lydklipp fra en kaldstart.

bmw lyd.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...