Gå til innhold

Min 435i xDrive GC F36


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Høres nesten ut som en S motor, deilig lydbilde!

:smile:

Og dette var original eksos?

Original eksos, men jeg er også overrasket over at den har såpass lyd. Når den gasses opp så gir den fra seg små smell i eksosen også, morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

En liten oppdatering på de siste modifiaksjoner jeg har gjort med vogna.

AC Schnitzer senkesett er blitt montert og godkjent i vognkortet.

Senker mellom 20-25 mm og har omtrent samme stivhet som original fjærene.

Er veldig fornøyd med utseende på vogna nå.

Legger ved ett par bilder med både vinter og sommerhjul.

IMG_2050.JPG

IMG_2070.JPG

IMG_2073.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så noe nær optimalt ut.

har selv hatt ACS fjører og kan skrive under på at man får det man betaler for, disse oppleves som komfortable ved siden av billigere løsninger. Bilen nærmer seg perfekt, eller har du videre planer for bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.3.2016 at 21.53, Ron Jeremy skrev:

Dette så noe nær optimalt ut.

har selv hatt ACS fjører og kan skrive under på at man får det man betaler for, disse oppleves som komfortable ved siden av billigere løsninger. Bilen nærmer seg perfekt, eller har du videre planer for bilen?

Takk for det.

Ikke noen store planer ellers, skal ført og fremst få shinet den skikkelig etter vinteren. Har kjøpt Rupus maskin som skal brukes og Swisswax Concorso.

Ellers er det bare noen noen små ting, tenker litt på Performance pedaler og M4 grill, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin slede dette her! M4 Performance grill i blank sort støtter jeg absolutt. Ville vurdert å sote blinklysene på speilet også, samt lakkere refleksene bak ved diffuseren :)

Jeg har også senk fra ACS (riktignok kun foran siden F11 senkes med diganose bak), men er også meget fornøyd med kvaliteten og egenskapene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lars S skrev:

Takk for det.

Ikke noen store planer ellers, skal ført og fremst få shinet den skikkelig etter vinteren. Har kjøpt Rupus maskin som skal brukes og Swisswax Concorso.

Ellers er det bare noen noen små ting, tenker litt på Performance pedaler og M4 grill, men vi får se.

Concorso er veldig bra :-) 

Flott bil om jeg ikke har sagt det før! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
On ‎10‎.‎10‎.‎2016 at 23.38, AlexHD skrev:

Kjempe flott 435i. Den kledde absolutt senken og de BBS hjulene.

Har et spørsmål hvor jeg lurer på hva du synes om 435i opp i mot 430d/330d. Er det massiv forskjell? 

Takk for det!

Ang 435i VS 330d, så er det jo litt forskjellige motorer, bensin vs diesel, men begge er topp motorer.

330'n er jo knallsterk til daglig og drar godt der man bruker den mest, men etter 4200 rpm så er det ikke mye å hente, bruker lite diesel, og er mest fornuftig.

435i er jo en racermotor med magisk lyd, litt lavere moment, men fortsatt sterk, hyler rett ut til 7000 rpm.

Ytelsene på full gass er ikke så veldig forskjellig, men ingen tvil om at 435 går bedre, men må da ligge og jage mellom 5-7000 rpm.

Hvis du vurderer disse mot hverandre så må du nesten teste begge, men jeg tror kanskje en 335d ville hvert ett enda bedre alternativ enn 330d da den orker litt mer på høyere turtall.

  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...