Gå til innhold

1986 BMW M5 147.000 KM til salgs


Mittelfahrer
 Share

Anbefalte innlegg

390 000 for en sliten e28?dog en m5 men uansett... hadde jeg skulle lagt ut en dyr bil til "ranspris" så hadde jeg hvertfall giddi å tatt en motorvask før jeg la den ut..

 

den prisen er jo heeelt på jorde spør du meg, og prisene i tyskland kan du ikke sammenligne med pga 95% av biler er dyrere i tyskland enn i norge....

 

og hvorfor står batteriet på feil plass ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

390 000 for en sliten e28?dog en m5 men uansett... hadde jeg skulle lagt ut en dyr bil til "ranspris" så hadde jeg hvertfall giddi å tatt en motorvask før jeg la den ut..

 

den prisen er jo heeelt på jorde spør du meg, og prisene i tyskland kan du ikke sammenligne med pga 95% av biler er dyrere i tyskland enn i norge....

 

og hvorfor står batteriet på feil plass ?

veldig enig med deg. skal man først prøve å selge et repobjekt uten skilter til nesten 400.000 (ELLER OVER !!!) ja da burde man strekke opp bilen littegranne,  jeg tror ikke han har en nubbekjangs å få den prisen for den sånn som den er, men det er nå min mening :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praten har vel ingen ting i en salgsannonse å gjøre, det får være opp til kjøper å vurdere disse tingene.

Og dere har tydeligvis ikke lest annonsen:   BILEN ER PÅ VEI FRA JAPAN..   (bør vel forklare hvorfor selger ikke har vasket bilen? )

Batteriet i bagasjen er ikke koblet til så det forklarer nok plasseringen.

 

annonsen viser til gode og dårlige sider av bilen, tillitsvekkende.

 

Det står hvilke bud som gjelder, og hvis ikke det oppnås selges bilen ut av landet igjen. Ingen som tvinger noen her til lands å kjøpe den og hvis prisen er oppnåelig for denne tilstanden utenlands så er det da ingen som trenger å skytes for at den tilbys i Norge for samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk priser internasjonalt. Verdien ligger i en matching numbers bil.

Dere er nok ikke i den aktuelle kjøpergruppa uansett.

Ellers takk for tilbakemeldingene ;)

Nei da den aktuelle kjøpergruppa her er nok "lettlurt" ;-)

 

Praten har vel ingen ting i en salgsannonse å gjøre, det får være opp til kjøper å vurdere disse tingene.

Og dere har tydeligvis ikke lest annonsen:   BILEN ER PÅ VEI FRA JAPAN..   (bør vel forklare hvorfor selger ikke har vasket bilen? )

Batteriet i bagasjen er ikke koblet til så det forklarer nok plasseringen.

 

annonsen viser til gode og dårlige sider av bilen, tillitsvekkende.

 

Det står hvilke bud som gjelder, og hvis ikke det oppnås selges bilen ut av landet igjen. Ingen som tvinger noen her til lands å kjøpe den og hvis prisen er oppnåelig for denne tilstanden utenlands så er det da ingen som trenger å skytes for at den tilbys i Norge for samme pris.

ja mye bedre at den er på vei, noen gang hørt frasen "selg ikke skinnet før bjørnen er skutt" ? 

 

spør du meg for en så spesiell bil så er det virkelig en mangelfull annonse, skulle vert et hav mer av bilder.

 

hva vil bra bruks stand si ? funker abs som den skal ? funker ac ? sånne ting som er litt vesentlig å nevne når man håper på å klare å selge et rep objekt til helst nærmere en halv mill.

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da den aktuelle kjøpergruppa her er nok "lettlurt" ;-)

 

ja mye bedre at den er på vei, noen gang hørt frasen "selg ikke sinnet før bjørnen er skutt" ? 

 

spør du meg for en så spesiell bil så er det virkelig en mangelfull annonse, skulle vert et hav mer av bilder.

 

hva vil bra bruks stand si ? funker abs som den skal ? funker ac ? sånne ting som er litt vesentlig å nevne når man håper på å klare å selge et rep objekt til helst nærmere en halv mill.

 

Du har ikke peiling. Hadde folk lagt ut en smårusten BMW M1 til 400.000 hadde du vel klagd i den tråden og. Jeg har 50+ bilder som sendes på forespørsel til seriøst interesserte. Slutt å søple ned tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke peiling. Hadde folk lagt ut en smårusten BMW M1 til 400.000 hadde du vel klagd i den tråden og. Jeg har 50+ bilder som sendes på forespørsel til seriøst interesserte. Slutt å søple ned tråden.

Nei greit jeg har ikke peiling, jeg bøyer meg i støvet for annonsen din samt dine overlegne kunnskaper om eldre Bmw, du virker jo som om en skikkelig seriøs og god selger. lykke til med salget .....  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke peiling. Hadde folk lagt ut en smårusten BMW M1 til 400.000 hadde du vel klagd i den tråden og. Jeg har 50+ bilder som sendes på forespørsel til seriøst interesserte. Slutt å søple ned tråden.

 

om stig ikke har. så har tydeligvis ikke du heller..

 

btw, hva har M1 med denne annonsen å gjøre? det er en bil i HELT annen klasse enn en e28 noen gang blir...

 

i sommerfikk jeg btw tips om en strøken e28 m5 til 350k. med norske skilt.. så 390 for en sliten en blir nok noe drøyt. men for all del, bare å prøve :)

 

lykke til med salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...