Gå til innhold

Tveit's E91 320D 2005


ErikTveit
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg hentet de nye Depo lyktene. Har ikke gjort noe annet enn å bare satt strøm på de for å se hvor godt de lyser med AE. Men jeg må si at jeg er veldig positivt overrasket! :D Men har ikke helt tid til å montere dem før til etter helga.. 

Snapchat-3969135877981276880_zpsecgveaet

Snapchat-8631499670066600940_zpsxovdsmzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg gått i innkjøp av litt lys snacks. :)

 

Ble aldri ledbar eller tusinger.

 

Ryggelys i LED

Skiltlys LED

Nightbreaker H7 og H11 pærer (til nær og tåkelys)

Xenonsett til fjernlysa.

 

Skal få til bilder etterhvert som dette blir montert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En liten video av xenonsettet. Dette ble skikkelig bra! :) Veldig fornøyd med led i ryggelys også!

Nå om dagene skjer det jo ikke så mye med bilen, annet enn den blir full i salt og skit. Vaskes derimot når det er plussgrader. :P

Får ikke til bilder lengre... :P 

aAsi8pgw3xcXzOPipPfinV-dZKDAX_4EgFkX3FdB

L_KAKSf3RcMOQWGjDpBquC7rYMl5e6EQZB-THRRz

 

 Gikk nettopp gjennom EU og helsesjekk uten en eneste feil! :) Trossalt kjørt 170 000, vet ikke hvordan den har hatt det før. Har også fått tak i carly adapter nå så har kodet US Blink, digitalt speedometer og slike kjekke ting! Meget fornøyd! :D 

Men spørsmål. På hjulstillings kontrollen så ble bakhjula målt til å ha for mye toe-out. Vris ikke disse inn under pådrag? Skal ordne et bilde av kontrollen senere.

Endret av ErikTveit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Roligt her i det siste. Ikke gjort noe mer med bilen men sitter på finn å kikker etter sommerfelger.

Vet ikke helt hvilken stil jeg har bestemt meg for, men blir nok enten en typisk m felg av en eller annen variant. Men en ting er sikkert, de skal mye lengre ut en vinterdekka! :P 205 bredde bak ser veldig teit ut. Er jo plass til en hel buss mellom dekket og hjulbuen. :(  Det jeg vet er at jeg vil ha rundt 18". Kan gå opp i 19". Og rundt 215-225 fremme og 235-255 bak. Så alt ifra 8" til 9,5" brei felg. Men jeg skal ikke ha dekkstrekk, det synts jeg er ugh. :shock: Veldig åpen for forslag! Pris får vi ta som det kommer! :D 

Det jeg har sitt på typisk csl felger. Replika eller fake eller det er det samme, men noe som ligner synts jeg er tøft! :)

nsx-r%20vs%20m3%20csl.jpg

Det jeg også er sitt på er M felger, husker ikke helt oem navn på de, men ser vell slik som dette ut.

12736884_1099624563430357_661638500_o.jp

 

Her også "familiebilen" i sin relativt triste forstand. Tåkelys i "solofarge" og 205 dekk er teit. :P 

FtHPqUQ91vQxZFmElI-GqXKeLHDAXyW43ZE4rrGp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 313 er nyydelige felger hvertfall! Har veldig lyst på de selv :) Style 63 er også tøft, men det blir mer tøft enn fint hvis du skjønner :P Veit ikke budsjettet ditt, men 3sdm er også poorno på e91, men med sånne felger er senk et must!post-45132-0-50913700-1396804671_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...