Gå til innhold

Tveit's E91 320D 2005


ErikTveit
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn, da var det gjort , mangler bare koding nå så er alt på stell når det gjelder navi. (enn så lenge 😀😀) 

Og nei, det var ikke fort gjort, men finnes mange ting som heldigvis er vanskeligere  😎👌

Gikk fra 1477733968332.jpg

Til 20161101_203110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget bra oppdatering, ble veldig skremt da jeg så bildet av interiøret uten dashbordet, for deretter å scrolle litt nedover til å se sånn stygg 2din installert. Heldigvis var det ett bilde under der igjen som forsvarte alt. Må si CCC ser så mye bedre ut på e9x i forhold til nyere BMWer der det ser ut som en garmin gps som bare er limt på toppen av dashen. Førermiljøet til e9x er liksom så integrert og lagt til sjåføren. Nye 3 og 5 serie, ser så rotete ut og ettermontert, mens i f10 og e90 så ser alt så originalt og gjennomført ut. Vanskelig å forklare med ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk! :D Ja, jeg må si selv om ikke CCC er verdens mest imponerende navigasjon så er det å ha den installert en premium følelse iforhold til en ettermontert spiller. Men det kommer nok NBT på sikt ja.... :)  

Mens andre går til style 193 så går desverre andre vekk fra de... @Gorg:( 

Er meldt minusgrader hele neste uke, så da må man bite i det sure eplet og ta til litt fornuft. :) 

20161102_181901.jpg

 

La med en how to guide på å få inn CCC. :) 

E90_idrive_retrofit.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎01‎.‎11‎.‎2016 at 20.41, ErikTveit skrev:

Sånn, da var det gjort , mangler bare koding nå så er alt på stell når det gjelder navi. (enn så lenge 😀😀) 

Og nei, det var ikke fort gjort, men finnes mange ting som heldigvis er vanskeligere  😎👌

Gikk fra 1477733968332.jpg

Til 20161101_203110.jpg

looking good, Erik 😊

Har du alu-interiørlister å til overs nå? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gorg skrev:

Grattis med CCC! Skal du integrere DAB også? Ble enda noen hakk bedre

 

Kan trøste deg med at på ujevne vinterveier så har du helt sikkert litt bedre komfort :) 

Takk takk! 😀 Tja, blir nok ikke brukt så mye penger på M-ASK (ikke CCC vistnok :p) , da det heller blir penger i sparing til en NBT med dab+ retrofit. :)

17" må vell være optimale vinterdekk? Ser litt greit ut og fungerer akkurat sånn passe? Noen med erfaringer? 

14 timer siden, papertiger skrev:

Jeg skifta også til vinterdekk igår, kjipt å gå fra 19" til 17", men betydelig mer komfort :) du har gjort mye med bilen din, bra ståpåvilje! E9x ser veldig bra ut med navi, hele dashbordet ser bare veldig riktig utforma ut. 

Takk takk, ja og er ikke ferdig enda 😂Føler også at det er mer eksklusivt inni med navi og multifunksjons ratt. :)

14 timer siden, Marius2002 skrev:

Interiører ser mye mer komplett ut med CCC/CIC, det er så nakent uten, så absolutt en thumbs up! :D Jeg føyer meg inn i rekken i "de som går vekk fra Style 193", men du kan trøste deg med at E91 kan se elegant ut selv på 16" om bilen er velholdt og fin :)

Joda, men billig felger føler jeg ikke hjelper. Skal heldigvis ha hjelp til full polering og vinter forsegling av bilen neste helg. Har funnet hjelp på DCN av en her i området. :)

8 timer siden, Tominge E91 skrev:

looking good, Erik 😊

Har du alu-interiørlister å til overs nå? 😉

Egentlig ikke faktisk, donorbil skal brukes som banebil sier eieren, så han tok mitt dashbord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎03‎.‎11‎.‎2016 at 22.51, ErikTveit skrev:

Takk takk! 😀 Tja, blir nok ikke brukt så mye penger på M-ASK (ikke CCC vistnok :p) , da det heller blir penger i sparing til en NBT med dab+ retrofit. :)

17" må vell være optimale vinterdekk? Ser litt greit ut og fungerer akkurat sånn passe? Noen med erfaringer? 

Takk takk, ja og er ikke ferdig enda 😂Føler også at det er mer eksklusivt inni med navi og multifunksjons ratt. :)

Joda, men billig felger føler jeg ikke hjelper. Skal heldigvis ha hjelp til full polering og vinter forsegling av bilen neste helg. Har funnet hjelp på DCN av en her i området. :)

Egentlig ikke faktisk, donorbil skal brukes som banebil sier eieren, så han tok mitt dashbord :P

ok, vurderer å lakkere mine til våren 😉

hvilken pris har du fått på polering og forsegling?

Har lang erfaring med bilpleie, kan ta bilen din til en fornuftig pris med gode produkter visst du er interessert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.9.2016 at 11.20, Eivimath skrev:

Se her har det skjedd ting ja! Ser veldig bra ut :D 

Kan du ta et bilde av hvordan eksosen ser ut under? :) 

Plutslig var bildene på plass :P 

20161110_174610.jpg20161110_174600.jpg20161110_174550.jpg

Ser at jeg skulle tatt et bedre bak som viser hvordan det går rundt brønnen i bagasjerommet. Er det som irriterer meg, at det er så smalt mellom brønnen og bakakslinga. Skulle hatt eksosen mye mer opp slik t-stykket ikke viste bakfra. For jeg valgte å gå under brønnen.. 

20161110_194052.jpg

20161112_150156.jpg

Ellers så prøver jeg å få solgt litt for mange deler.. :P

www.finn.no/86015721

 

Endret av ErikTveit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.11.2016 at 21.09, ErikTveit skrev:

20161110_174550.jpg

 

 

Du vet ikke hvordan det er å bytte den flexi-koblingen i framkant av eksos der?

Min har begynt å løsne i "nettet", og har en harry grum lyd nå :')

Verkstedet mente de måtte demontere partikkelfilter osv, og delen til 250kr ble kostende 4000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...