Gå til innhold

Min E34 535 turbo godkjent!


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Her er nok det utseende som så best ut. uten tvil. :D Men disse felgene skal på E30n. Og 17" blir for smått på E34 altså.. 

 

qppaaq.jpg

 

i5ul5i.jpg

 

Fikk kjøpt noen originale Hella baklykter som er montert nå. De sota GS lyktene er til salgs om noen vil ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som fikk taki denne ja :) ordna deg en skikkelig godbit her :)

Heldig med vognkortet der, ikke noe om effekt heller?

Hvordan legger du opp fuelsystemet? Ser du og skal kjøre 2x bosch044

Fødepumpe fra tank til catch eller fuelcell?

Så meget pent ut :)

Digger prosjektet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at effekten var 254 hk. Blir å bruke kun 2x 044 pumper (plastikktank) på originale rør som er grove nok til å takle 700hk hvertfall, i følge Jørgen og Anders sine erfaringer, videre til et filter og inn til PPF fuelrailen, derretter igjennom Nuke bensintrykksregulatoren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da er bilen kommet hjem og parkert sammen med E30n. Det er blitt koblet opp dobble 044 originale pumper, laget stålforinger i bakstillinga, sveist nytt girkassefeste og et nytt motorfeste. Sveiset om grenrøret da forrige gang ble wastegaten sveiset 90 grader inn i downpipen??. Nå går den rett i bakken. Jaas innsuget ble sveiset om for å bruke oppover oljefilterhus. Sveisa om termostat, catchtank og litt div.

Så da gjenstår det å få lakkert innsuget, toppdekselet og termostaten før montering. Tenker å lakkere det i samme farge som bilen istede for svart, noen som er enige? :) montere alt i rundt motor, oljekjøler, servobeholder, vacuumslanger, trykkrør, bensinsystemet osv, før man kan begynne å koble ferdig sprutet.

Da lurer jeg på hvem som mapper i Møre og Romsdal? Med god erfaring innen bmw/m30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet gutta(jaas pf) i surnadal kjørte til Trondheim før, men mulig det er noen der nede ;)

Jeg brukte bjørnstad med geir haugen før, men di solgte jo hele tuningpakken til tuningsenteret dp på heimdal i Trondheim, inkl geir haugen. Men di kutta ett årsværk å da forsvant geir. Men di driver fortsatt oppå der, jeg bytta til ES tuning i Trondheim. Virker som veldig habile folk, å har vært med lenge :)

Ellers ser jo dette kjæmpe bra ut :)

Hadde kanskje blitt tøft å lakka i samme farge som bilen ja :)

Hvilket sprut ble det? Så det nå :) electromotive :D

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...