Gå til innhold

Min nye BMW 320d M performance


Rådebonden
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Hvor fikk du denne prisen, og hva inneholder HELE settet?

høres ut som en kul oppgradering jeg kunne tenkt meg også! 😯 Rattet og gir-"kulen" begynner blant annet å bli glatt og slitt. Ikke matt og godt å ta i på samme måten lenger...

Dette er med gode priser fra stamsaas :) 

dette settet er uten ratt da, men får jo alcantara ratt som jeg sikler på 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.1.2017 at 23.17, Rådebonden skrev:

Lenge siden det har skjedd noe her nå.

Var på første fjelltur i nyttårshelga og fikk slengt på vinterstuket igjen. Fungerte like knall som før, men savner en del ting:

lys i skiboks, elektrisk åpning på skiboks ( for å slippe å lene seg over møkkete bil ), led bar i grillen på bilen, og ledbar på under foran på skiboks. 

Noen som har noen gode tips/råd og komme med ?:)

Skiguard har LED belysning for ettermontering til snaue 400kr i nettbutikken sin. For å få elektrisk åpning ser det ut som du må ha 960 Electric. Men kanskje det går an å høre med de om ettermontering?

Tips: ikke montere LED bar under foran på skiboks. På 3-serien stikker skiboksen så langt fram over frontruta at jeg regner med du kommer til å sitte med lys nedi frontruta hele veien.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Skiguard har LED belysning for ettermontering til snaue 400kr i nettbutikken sin. For å få elektrisk åpning ser det ut som du må ha 960 Electric. Men kanskje det går an å høre med de om ettermontering?

Tips: ikke montere LED bar under foran på skiboks. På 3-serien stikker skiboksen så langt fram over frontruta at jeg regner med du kommer til å sitte med lys nedi frontruta hele veien.

 

Se der ja :) takk.

skal ikke montere under, tenkte å felle den inn i boksen så den ligger javnt i fremkant :) 

en kamerat har montert under å blir blenda ja .. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...