Gå til innhold

BMW 225xe Active Tourer - status/bestilling/erfaringstråd


jcnorway
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, 8748 skrev:

Enig Gorg. Jeg har det ikke og vet ikke om det er å få, men savner den løsningen som 3-serie stasjonsvognen har der bagasjeromsnettet kan flyttes fra bakre til fremre stilling.

@jcnorway skrev at han hadde bestilt med utstyrskoden 0413 Bagasjeromsnett. Men svært lite å finne på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, jcnorway skrev:

Hei. 

Det følger med 2 nett her også. Et stort som benyttes når baksetene er lagt ned og et mindre et som brukes når baksetene er slått opp i normalt bruksposisjon. 

Så bra! 

Er vel ikke kostbare nett heller. Tenkte det var litt større ordning med nett og rull slik i 3/5 serie. Men da går det vel utover plassen igjen. Ser ikke for meg å bruke "hattehylla" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig er det samme for 225xe, at man må ha 609 pakken som base. Hvilket gjør det til et grisedyrt grensesnitt for audio da standard mediapakken støtter nødvendig handsfree over blåtann.

Musikk streaming og mail via nett med andre leverenadører enn Apple er tilgjengelig ved kun kjøpe internettoppkobling i ettertid for 3000,- på standard mediapakke med liten skjerm.

https://www.bmw-connecteddrive.no/app/no/index.html#/portal/store/Base_CarPlay

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tardis skrev:

Trolig er det samme for 225xe, at man må ha 609 pakken som base. Hvilket gjør det til et grisedyrt grensesnitt for audio da standard mediapakken støtter nødvendig handsfree over blåtann.

Musikk streaming og mail via nett med andre leverenadører enn Apple er tilgjengelig ved kun kjøpe internettoppkobling i ettertid for 3000,- på standard mediapakke med liten skjerm.

https://www.bmw-connecteddrive.no/app/no/index.html#/portal/store/Base_CarPlay

 

Er dette mulig å etterinstallere om man har navi pro?

EDIT: Ser jeg har 6UP (Navi Plus) og ikke 609 (Navi Pro) så da går det vel ikke uansett. 

Endret av jcnorway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille ny BMW er skikkelig uoversiktlig og forvirrende. Såpass at bilmerket lett pådrar seg misfornøyde kunder. Vi vet fordi første bilen vi ble tilbudt hadde feilt utstyr. Beste rådet er å spørre selger direkte om hun/han har erfaring med å bestille den aktuelle modellen tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, arnold_layne skrev:

Kan ikke huske å ha sett noe Navi pro-mulighet i konfiguratoren, kun Navi plus. Enig i at multimedia/ConnectedService-mulighetene til BMW er en smule forvirrende. Er konklusjonen da at Carplay ikke er mulig på 225xe (eller 2-serien generelt)?

Ser ut som du må opp på 3 serie for å kunne velge Apple Carplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan se sånn ut. På et amerikansk forum ser jeg at de kan bestille carplay via connecteddrive i ettertid for $300. Kanskje denne muligheten kommer hit etter hvert også.

Et annet spørsmål: Hvordan kan jeg se kjørehistorikken til bilen? Når jeg logger inn på connecteddrive finner jeg bare info om siste tur. Jeg har lest en plass at de siste 150 turene lagres, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...