Gå til innhold

Min første BMW E39 "BlueQueen" (prosjekt)


bmwe46fan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Fikk lakkert Rondell felgene mine i hvit plastidip, grunnet at dem var dårlig lakkert tidligere og flasset av lakk... 

Synes dette kledde bilen meget godt 😊 225/40/18 på 8,5" foran og 255/40/18 bak på 10". 

IMG_8317.JPG

IMG_8346.JPG

IMG_8348.JPG

IMG_8351.JPG

IMG_8354.JPG

IMG_8358.JPG

IMG_8362.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
31 minutter siden, Hernos skrev:

Har ikke vært update på en stund nå, hvordan ligger du ann i budsjettet? :)

Hehe stemmer det @Hernos.. Saken er at jeg er i Polen akkurat nå, grunnet studier.. og da har jeg ikke fått mekka så mye mer på bilen siden sist. 

Men en liten update over deler jeg har kjøpt nå har jeg vettu ;) 

Skal til Norge nå på lørdag, og da gleder jeg meg til å ta turen innom postkontoret og hente noen av delene :) har også shadowline lister som venter på å bli satt på.. så blir en liteupdate iløpet av helgen. 

Bestilte hvertfall noen koppholdere fra ebay, M-stoffmatter, M-innstegslister, M-fothvile, Ebay alu-pedaler ("M")  og håndtak til håndbrekk i skinn. 

Venter til feriepengene kommer så blir det raskt bestilt senkesett og 2-din skjerm :) evt noen anbefalinger til spiller? Har en kompis som installerte Eonon, og den likte jeg veldig godt faktisk. 

IMG_8927.PNG

IMG_8929.JPG

IMG_8930.JPG

IMG_8932.PNG

IMG_8931.PNG

Endret av bmwe46fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, bmwe46fan skrev:

Hehe stemmer det @Hernos.. Saken er at jeg er i Polen akkurat nå, grunnet studier.. og da har jeg ikke fått mekka så mye mer på bilen siden sist. 

Men en liten update over deler jeg har kjøpt nå har jeg vettu ;) 

Skal til Norge nå på lørdag, og da gleder jeg meg til å ta turen innom postkontoret og hente noen av delene :) har også shadowline lister som venter på å bli satt på.. så blir en liteupdate iløpet av helgen. 

Bestilte hvertfall noen koppholdere fra ebay, M-stoffmatter, M-innstegslister, M-fothvile, Ebay alu-pedaler ("M")  og håndtak til håndbrekk i skinn. 

Venter til feriepengene kommer så blir det raskt bestilt senkesett og 2-din skjerm :) evt noen anbefalinger til spiller? Har en kompis som installerte Eonon, og den likte jeg veldig godt faktisk. 

IMG_8927.PNG

IMG_8929.JPG

IMG_8930.JPG

IMG_8932.PNG

IMG_8931.PNG

Detta ser bra ut! Gleder meg på oppdatering. 

Eneste anbefalingen jeg kan gi deg er å ikke kjøpe PIONEER. Jobber på Expert og selger disse, ikke værdt penga. Gå for kenwood eller alpine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Jeg har lyst på enten Eonon eller Dynavin mtp at knappene på de spillerne likner de orginale knappene som er på bilen fra før av ;) hadde en Pioneer 2-din i førstebilen min, som jeg var superfornøyd med 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, bmwe46fan skrev:

Takk for det! :) Jeg har lyst på enten Eonon eller Dynavin mtp at knappene på de spillerne likner de orginale knappene som er på bilen fra før av ;) hadde en Pioneer 2-din i førstebilen min, som jeg var superfornøyd med 👌

Sikkert flotte spillere, har ingen erfaring med de. Ser ut som ett ios/android valg :) Av min erfaring så er det mye feil med Pioneer, og lite bruker vennelig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...