Gå til innhold

535i manuell svensksolgt bil i SAMLERSTAND!


thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

NY PRIS!!

Bud over 120.000 mottas! 

 

SJEKK BILDER HER INNE: http://www.garaget.org/?car=388021

 

Vurderer å selge en tilnærmet museums-klar svensk-solgt ´86 modell E28 535i fra sverige som kan settes uvasket inn på BMW museumet og fortsatt ikke gjøre skam på samlingen.. Bilen har hatt 1 eier fra slutten av 80 tallet, som ikke har hatt barn, ikke dyr, ikke røykt, og ikke kjørt mer enn 40.000 km på nesten 30 år.. Bilen har derimot gått 170.000 km, med full historikk, men ser ut til å ha gått 25.000 km. ALDRI BYTTET KAROSSERIDELER, OMLAKKERT, SKADET, SVEISET, ELLER LIGNENDE!

 

Bilen har noe overflate rust rundt jekkfester, men ikke noe alvorlig.. Kanskje bremserør må gåes over, men ikke noe som må gjøres etter mitt skjønn. Dette er bare om man vil vise den som ny.

 

Bilen er identisk med den brune 528i manuell bilen som ble solgt for 159.000 med AA-reg på "www.finn.no" nå for en kort stund siden. Denne er også identisk utstyrt, med krombuer og den lille gummispoileren bak.

 

Bilen er polarissilber, med pacificblau stoff interiør, el ruter framme og varmeseter, ellers er den ren. Historikken er fullstendig, og bilen er turn-key klar. 

 

Jeg legger ved et bilde av førerdør innvendig som forteller allt om bilen. 

 

Slike biler finnes ikke lenger!!! I lik stand med min E23 745iA som også selges her inne på forumet.

 

 

Prisen bør ligge i nærheten av den brune som er nevnt over da jeg har sett den bilen i levende live, og denne er mer eller mindre identisk, men den var registrert i norge, men var "kun" en 528i, dette er jo enda mer en samler bil enn den iom at 535i er 535i.

 

Interesserte ringer på 91 52 59 39. 

 

 

Mvh Thomas

 

IMG_2151.JPG

IMG_2150.JPGIMG_2102.JPGIMG_2097.JPGIMG_2116.JPGIMG_2117.JPGIMG_2156.JPG

IMG_2171.JPG

IMG_2110.JPG

IMG_2113.JPG

IMG_2104.JPG

IMG_2147.JPG

Endret av thomashm5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 12 Feb 2016 at 13.54, Morty999 skrev:

å sammenligne denne med den brune blir veldig feil spør du meg.. den var STRØKEN OVERALT.. det er ikke denne akkuratt selv om ja den er meget bra, men museumsklar ern nå ikke akkuratt..

Har du sett denne bilen? Du kan ikke uttale deg om det når du ikke vet hva du snakker om? Denne bilen er så og si identisk med den brune bilen, men HELT lik er den ikke.. denne er en 535i, og den andre var kanskje kneppet mer strøken, men "kun" en 528i.. derav ca samme pris.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

vasket motorrommet her for litt siden med en harelabb.. denne bilen kan bli skikkelig fin med litt ytterligere vasking inne i dører og baggasjerom. rustfritt overalt, men noe smått overflaterust der batteriet har stått. IKKE HULL!

IMG_0239.JPG

IMG_0206.JPG

IMG_0207.JPG

IMG_0240.JPG

IMG_0209.JPG

IMG_0210.JPG

IMG_0211.JPG

IMG_0212.JPG

IMG_0213.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...