Gå til innhold

Prosjekt F30 328i


 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, awt skrev:

Har det parkeringsfunksjon? Hvordan fungerer isåfall dette, og hvordan blir det med strømtrekk? Disse bilene sier jo fort i fra om det er noe som trekker strøm når det ikke skal.

Det er aktivt 5 timer etter at man har parkert. Kalles "Park Mode"

bare søk opp BMW Advanced CAR Eye ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

X4 får ikke dette fra fabrikk, så man må bruke fra f.eks. X6 eller 4-serie, og da har jeg forstått det slik at grafikken som kommer når man starter vil være fra bilen panelet opprinnelig er fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lagunilla skrev:

Lenge siden jeg har oppdatert her. 

Noen har sikkert fått med seg at BMW har begynt å produsere LCD instrument (6WB) til 3 og 4-serien. Jeg har vært heldig og bestilt en via jobben. 

IMG_0533.JPG

IMG_0534.JPG

IMG_0535.JPG

Jeg ønsker meg egentlig noe slikt til min også, når bryllup og oppussing er ferdig. Men hva koster det? Og har du headup? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg ønsker meg egentlig noe slikt til min også, når bryllup og oppussing er ferdig. Men hva koster det? Og har du headup? :)

Har HUD ja. Kosta ca 15 200,- ink moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lagunilla skrev:

 

Har HUD ja. Kosta ca 15 200,- ink moms.

OK, takk, da får jeg se om det blir noe av etterhvert. :wink: Blir spennende å se resultatet, har du en forventet dato for installasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli prikken over i´en med 6WB. Synd de er så ufattelig dyre nye (og brukte for så vidt). :) 

11 timer siden, awt skrev:

Tøft. :)

Må si det frister bittelitt å gjøre noe lignende i min, men da er all grafikken fra "donorbil", noe som blir litt teit. :/

Do it, do it, do it! Med mindre du ikke har 6WA fra før av, for de er jo ganske lekre igrunn. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...