Gå til innhold

Prosjekt F30 328i


 Share

Anbefalte innlegg

Det har jeg vanskelig for å tro. Alle jeg har sett går samme veien på høyre og venstre side. Men noen merker bruker den ene retningen mens andre den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er riktig som @lagunilla sier, selvom jeg er helt enig i at det er sært og ser rart ut! Ser det er akkurat de samme på F32en som BMW brukte for å vise frem delene når de ble lansert, ligger endel bilder her: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=965696:) Spennede å følge med på utviklingen her, bremsene gjør stor forskjell på utseende og blir morsomt å se hvor mye effekt du får ut av den tilslutt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lagunilla Da må jeg bite det i meg ser jeg, og bare akseptere at du har blitt fortalt riktig ;)

 

@olenikolai Tydeligvis så gjør de alt for å spare inn en krone her og der for tiden... Akkurat som felgene til i3 som har forskjellig rotasjon på hver side. 

For min del hadde det vært nok til å ikke handle og heller gått for ettermarkedsdel. Men det er nå meg :P Mine er heldigvis med "riktig" rotasjon på begge sider. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Her skjer det lite desverre, men store oppdateringer kommer snart.

Fikk motorhavari i sommer i Serbia. Ble store utgifter. Nå er alt på stell.

Driver nå å ettermonterer varme i ratt og NBT med touch kontroller.

 

 

image.jpeg

image.jpeg

Endret av lagunilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

335i emblem gone. Borte vekk:-)! Det var ikke jeg som satt den på, men turte ikke å fjerne den. Var redd jeg skulle ødelegge lakken, men varmepistol og litt tålmodighet gjorde susen.

 

Fikk motorstans i Serbia pga sprekk på toppakningen. Motoren er helt ny og har gått (kun) 10 000 km. Var virkelig kjip å punge ut 70-80 000 norske kroner ut av egen lomme når det var garanti på bilen, men heldigvis ordnet BMW Norge opp i det. Se siste bilde.

 

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av lagunilla
Bilder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...