Gå til innhold

BMW E91 prosjekt.


Erlend HF
 Share

Anbefalte innlegg

hva er planene for bilen? :)

Det som er planer for bilen er. 

Montere justerbart senkesett

Lakkere oppat front fanger å montere ei litt spesiell lippe som jeg tror blir bra.

Bredde ut fram skjermer. 

Fikse en liten skade på taket.

Farge oppat førerstol og passasjer sete framme.

Montere inn originale xenon lykter.

Sveise nytt eksos og fjerne partikkelfilter.

Nye felger( tilpassing på skjermer framme)

 

Blir nok mere men etter hvert :P  

Endret av Erlend HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Da legger jeg ut litt bilder, lenge siden det har skjedd litt her :D 

IMG_1377.JPGhar tatt ut taktrekk da jeg har en skade i taket og tenkte og utbedre det. :D for og ta av reilsa på taket.

IMG_1378.JPGHer er det bulk i taket. IMG_1379.JPGunder utbedring. IMG_1387.JPGfin sparkel fra standox er påført. IMG_1381.JPGhar fått slipt ned fronten på bilen da jeg hadde litt steinsprut og div som plager meg :D IMG_2778[1].JPGmobil bilde så går jeg litt fort fram her nå men da var tak å panser lakkert. :D IMG_2781[1].JPGda har jeg fått monter på igjen ny frontfanger m3 falt valget på og fronten ferdig påmontert. :D IMG_2808[1].JPGhar fått montert supersport black evolution coilovers på bilen og en runde med polering nye dekk framme og justert senk. har og fått monert inn nytt svart taktrekk i bile da bilder kommer. :D IMG_1396.JPGIMG_1401.JPGIMG_1402.JPGDet kommer mere bilder av interiør og div ting fram over :D :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det som er så fint er at folk har forskjellig smak og da blir ikke alt likt med det andre har. Men ja skal få tak i originale lykter ja :) brukte ikke så lang tid for der jeg jobber så får jeg bruke karosseri avdelinga på kveldstid så fort gjort. brukte ca 3-4 timer. slipe godt ned panser for så å legge fyller grunning. så slipe den å legge farge å klarlakk. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...