Gå til innhold

Den Store e39 tråden


Freakshow
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Tjaa... 12.feb gikk det litt over ei uke før jeg hadde e39 igjen ;)

DSC_0076.JPG

Her lav pga feil med luftfjæringa haha :P

Preface som er facelift-lookalike.  Info i tråden i signaturen min ;)

 

Selvfølgelig er signaturer disabled på mobilversjonen :( slå om til fullversjonen for å se signaturen min. 

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
8 minutter siden, Shattered skrev:

Etter mer enn et halvt år i 530d'en min er jeg faktisk ikke lei autolat! Hadde jeg ikke trodd da keg kjøpte bilen, siden jeg solgte den forrige pga girkassa :P 

Haha velkommen i klubben 😂😂blir aldri mer manuell på bruks biler jeg har lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Ofra E39 sist jeg kjøpte bil nå, da markedet var meget labert! Var og titta på en rød 525tds i gokkeland med @Freakshow

 og Djwik, men den bilen var ei søppeldynge ala den jeg allerede hadde :lol: Så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe den. Men skal ikke se bort fra at det blir E39 igjen senere, eventuelt som vinterbil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e39'ene jeg eier og har eid, første var en topasblå 525da med msport pakke å og mye utstyr men va dessverre oppprusta, den jeg eier nå er en 525dat som også er msport å bra utstyrt som er veldig bra for rust, jeg også har tråd om her inne :) 

IMG_1307.thumb.JPG.89c49323cdfb0e4cdf80fcc0e572ae77.JPGIMG_2269.thumb.JPG.43b9aa08c2289d5a85aa9f42a7f77373.JPGIMG_2135.thumb.JPG.c92966ba2d19e191ef2330d57fa705a4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...