Gå til innhold

320i E36 Coupe m-tech, touchdown, Insta @garagemonkey__


Eriksen tuning
 Share

Anbefalte innlegg

Resultatet her ser jo ut til å bli knallbra :) Når eg las setningen "onkelen til en kamerat driver med industrilakk" tenkte eg nesten at det kom til å bli bengalakk blanda med tynner og tømt oppi i Biltema lakksprøyte (for å overdriva litt :P ), men her tok eg heldigvis feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kansje e36 er hakket for nytt til treratt, stygt er det ikke sannsett, men synes interiørene på desse bilene kler bedre de orginale rattene (nå er det min personlige mening da vel og merke :) ).

Når det kommer til justering av bakfanger opp/ned så kan du vell løse festene bak (på bilen) og justere de litt opp. Mutterene finner du inni reservehjulsbrønnen. Litt usikker frem/bak, men mulig du har litt å gå på viss du løser torxen som skru oppi med diffuseren, at du kan skyve den litt frem, eller kansje utvide litt hullene i vangen der :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen ble fin nå med ny lakk .

Som e36 entusiast,blir jeg glad når folk som deg velger å gi de et nytt liv.

Desverre blir disse bilene sett på som bruk og kast av stadig flere og flere.

E36 begynner på lik linje som e34 å bli skjeldne å finne i god stand så derfor bra at noen fikser opp som du gjør.:).

Stå på og fortsett det gode e36 arbeidet ditt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. katalysator så kommer dette litt anpå hvem som godkjenner. Ser det ut som at den er der så burde det gå fint, dog bör du blande litt e85 på tanken. 20-30% kontra bensin, da går verdiene ned! Du får vel litt mer lyd, så de kan kanskje ta deg på Desibel?

Det er dog mange som kjörer uten Kat, regner med at de har fått dette godkjent.  I värste tilfelle får man sette en biltema kat? Evt KL-racing sine kat-erstattere. Går på antall Cells, vet ikke hva du bör gå for, kanskje den minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...