Gå til innhold

Min nye M3 E92


jensky18
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
On ‎27‎.‎01‎.‎2016 at 10.30, Gorg skrev:

Grattis med drømmebil!

Ikke sett den på veiene i Bodø enda, sier ikke nei takk til å sitte på en dag :)

 

Har du sett den til nå da? ^^, Ganske frustrerende å kjøre rundt på glatta med denne.... får jo aldri brukt potensialet litt engang :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎29‎.‎01‎.‎2016 at 19.10, papertiger skrev:

Gratulerer med fin M3 i en fin farge! Har prøvd en slik selv, og kan skrive under på at det drar avgårde! Den største utfordringen for deg blir vel å beholde lappen :D

Hah! ja den er magisk.... Var vell ikke det lureste kjøpet nå som jeg alt har 5 prikker.....:???: men foreløpig har det gått greit..... Det hadde vært noe å miste lappen på vei hjem med ny M3?!!! hah! :shock::eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jensky18 skrev:

Har du sett den til nå da? ^^, Ganske frustrerende å kjøre rundt på glatta med denne.... får jo aldri brukt potensialet litt engang :-?

Så den nede ved Rajas for en uke siden eller noe sånn.

Men det var ganske mørkt. Måtte åpne vinduet å høre :)

Får ikke selv brukt potensialet av min heller, og med vinterdekk blir det heller aldri det samme som med sommersko. Gleder meg virkelig til sommern!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.2.2016 at 18.53, Gorg skrev:

Så den nede ved Rajas for en uke siden eller noe sånn.

Men det var ganske mørkt. Måtte åpne vinduet å høre :)

Får ikke selv brukt potensialet av min heller, og med vinterdekk blir det heller aldri det samme som med sommersko. Gleder meg virkelig til sommern!

 

med mindre man drar skikkelig på, er den overraskende stille, så tenker å få gjort noe med eksos'n :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...