Gå til innhold

Den middels store DAB(+)-tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Like langt der altså 

Tenkte å plassere alt sammen med antenne i siderute, men de er jo både sota og med varmetråder. Ikke optimalt for plassering av antenne. 

Noen som har noen erfaringer med antenneplassering i e61?

Kanskje like greit å montere det foran? Kunne tenkt meg minst mulig antennedill i frontruta, men samtidig brukbart mottak

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MGunders skrev:

Like langt der altså 

Tenkte å plassere alt sammen med antenne i siderute, men de er jo både sota og med varmetråder. Ikke optimalt for plassering av antenne. 

Noen som har noen erfaringer med antenneplassering i e61?

Kanskje like greit å montere det foran? Kunne tenkt meg minst mulig antennedill i frontruta, men samtidig brukbart mottak

 

Driv fortsatt å forske på antenne/montering i e61. Har fått tak i den som skal være best(Funke) men ikke montert enda. Blir i frontrute på passasjersiden den blir montert. Har en annen type montert over speil, men ikke fornøyd med signal det gir. Skal oppdatere når jeg har fått montert ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Knutmyr skrev:

Driv fortsatt å forske på antenne/montering i e61. Har fått tak i den som skal være best(Funke) men ikke montert enda. Blir i frontrute på passasjersiden den blir montert. Har en annen type montert over speil, men ikke fornøyd med signal det gir. Skal oppdatere når jeg har fått montert ny

Montert over speil? Ligger den "flatt" horisontalt da? I så fall ikke rart du har dårlig mottak, DAB-antenne skal "stå" vertikalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg lurer også på dette med montering av antenne på siderute.. Mine ruter er ikke originalsotet, men lagt på film i ettertid. Hvordan blir evt. Dette?

Rekner med den uoriginale filmen er verre enn originalsotet ruter når det kommer til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...