Gå til innhold

Den middels store DAB(+)-tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har akkurat montert kufatec dab adapter i min 2006mod e91 med navipro.

Får ikke opp DAB i menyen i det hele tatt..

Har fulgt prosedyrene i oppskriften og dobbeltsjekket at alt er koblet riktig.

noen som har tips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen kan også kode: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95319045&fks=95319045

Han tar rundt en 1000,- for jobben, som jeg tror inkluderer feilsøk, dersom det ikke går første gang.

Kjøper du kabel selv, tar han også jobben via teamviewer (fjernstyrer pc'en din). Han bor litt utenfor Hønefoss retning Oslo.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, awt skrev:

1000,- vil jeg påstå var litt i meste laget.

Muligens litt dyrt, men hvis du ikke har peiling er det behagelig å vite at det er en med profesjonelt utstyr og kompetanse til å gjøre de nødvendige grep. Jeg har selv startet litt koding etter at jeg strevet med mObriddgen min. Den går vel inn i historien som et mysterium.... Alt fungerte bortsett fra lyden :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, nkstokp skrev:

Muligens litt dyrt, men hvis du ikke har peiling er det behagelig å vite at det er en med profesjonelt utstyr og kompetanse til å gjøre de nødvendige grep. Jeg har selv startet litt koding etter at jeg strevet med mObriddgen min. Den går vel inn i historien som et mysterium.... Alt fungerte bortsett fra lyden :?

Har du forsøkt å skru av og på bypass-switchen 5 ganger? 😊 ser de fleste som kommer innom oss for å få hjelp med mobridge har glemt det, og enheten står fremdeles i bypass mode og da hjelper det ikke at kodingen er i orden. 

Kan forøvrig fjernkode om det trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, kimhaage skrev:

Har du forsøkt å skru av og på bypass-switchen 5 ganger? 😊 ser de fleste som kommer innom oss for å få hjelp med mobridge har glemt det, og enheten står fremdeles i bypass mode og da hjelper det ikke at kodingen er i orden. 

Kan forøvrig fjernkode om det trengs. 

Hei, Jeg har hatt ingeniøren som skriver firmware fra Fiberdyne i Melbourne, Australia fysisk på besøk i bilen min - uten resultat. Mer om det tidligere i tråden. Nå har jeg installert og kodet en HU fra et vrak i Nordland med VIN- emulator. Takk for tilbud om koding, men jeg har alt som trengs og gjør det helst selv.

God Påske! 

Endret av nkstokp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jeg har problemer med dab signal i min Bmw e61. Jeg har nå prøvd 2 stk forskjellige vindus antenner. Disse er montert 100% riktig. Nå har jeg samme antenne i 2 ulike biler, og det er syk forskjell i signalet på begge bilene. Jeg kjører dab gjennom dension dab enhet. Er det noen ting som kan blokke signalet i min e61? Dette irriterer vettet av meg. 

Takker for all mulig hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.3.2018 at 15.42, kalinkamaen skrev:

Heisan. Jeg har problemer med dab signal i min Bmw e61. Jeg har nå prøvd 2 stk forskjellige vindus antenner. Disse er montert 100% riktig. Nå har jeg samme antenne i 2 ulike biler, og det er syk forskjell i signalet på begge bilene. Jeg kjører dab gjennom dension dab enhet. Er det noen ting som kan blokke signalet i min e61? Dette irriterer vettet av meg. 

Takker for all mulig hjelp.

Hvis bilen har klimarute så sperrer den for signalet da det ligger en metallfilm inni ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...