Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Skulebollen skrev:

Vil det komme en knapp for Mine innlegg? Er jo det beste med hele forumet

Mener du "Innlegg som jeg startet"? I så fall finner du den under "Aktivitet" i menyen, og den peker hit. Det er svært få andel av innleggene som er indeksert enda, så ikke regn med å finne så mange resultater der riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Alpejohn skrev:

Ånei, ingen Tapatalk? Ikke etter hvert heller? :-(

Bruke  kun Tapatalk på mobil.. :mad:

Ytterst tvilsomt. Test ut mobilversjonen etter oppdateringen, den har blitt enormt mye bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg, ergo: "tråder man har startet eller postet i", sortert på dato etter siste innlegg i den aktuelle tråden. Det går sikkert an å lage et søk eller en "aktivitet", men det var mye enklere med en knapp man kunne trykke direkte.

En annen ting er at jeg nå har fått mail som varslet meg om svar i tråden. Det eneste jeg har aktivert e-postvarsling på er meldinger. Det er dog noe som heter "Noen kommenterer på innhold jeg følger" som er overstyr av admin til å sende ut e-post. Kanskje noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mkj skrev:

Mener du "Innlegg som jeg startet"? I så fall finner du den under "Aktivitet" i menyen, og den peker hit. Det er svært få andel av innleggene som er indeksert enda, så ikke regn med å finne så mange resultater der riktig enda.

Nei jeg tenker på alle tråder jeg har deltatt i, var oppe til høyre hjørne før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E.C. skrev:

En annen ting er at jeg nå har fått mail som varslet meg om svar i tråden. Det eneste jeg har aktivert e-postvarsling på er meldinger. Det er dog noe som heter "Noen kommenterer på innhold jeg følger" som er overstyr av admin til å sende ut e-post. Kanskje noe der?

Det er så mange nye funksjoner nå, også varsler. Her må nok hver enkelt bare velge hvilke varsler man vil ha i kontoinnstillingene sine (scroll nedover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilversjonen er noe skikkelig dritt. 

Nå blir det klin umulig å fortsette akkurat der man slapp fordi nettsider laster seg inn på nytt om de ikke har vært åpne på ei stund. 

utviklerne burde skamme seg mtp brukervennlighet og design.

Kjøper ikke begrunnelsen for å dytte ut tapatalk. Det eneste jeg skjønner er at dere ikke får dyttet egne annonser på brukeren. 

Nå blir det lenge mellom hver gang man gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MariusW skrev:

Kjøper ikke begrunnelsen for å dytte ut tapatalk. Det eneste jeg skjønner er at dere ikke får dyttet egne annonser på brukeren.

Stemmer, vi får ikke kontroll over eget innhold. Ikke vise annonser(=konkurs ettersom Bimmers er et gratis forum) på kontrollert vis, Tapatalk er svært agressive i selvpromotering dersom du ikke bruker eller er interessert i appen og inntil 2 døgn siden hadde de heller ikke noen integrasjon å teste mot den nye softwareversjonen 4.X som ble sluppet i fjor.

Når det gjelder mobilversjon som du også nevner, så er den veldig, veldig mye bedre enn 3.X-versjonen noensinne var, og jeg håper utviklerne fortsetter å pusse på både den og annet. De har vært svært aktive å oppdatere og rette på ting etter de slapp 4.X i fjor, så det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde av alle mulige varslinger på e-post utenom PM. Kom likevel e-post om at det var laget nye innlegg i tråder jeg fulgte. Nå som jeg skriver dette så har den grønne haken om å "Varsle meg om svar" kommet opp igjen i vinduet her nede etter at jeg skrudde den av på forrige post, får se om dette resulterer i en e-post igjen.

Blir i så fall litt drøyt om man må skru den av på hver post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Skulebollen skrev:

Takker :) Er ikke mulig og få denne som egen snarvei slik det var før og alltid har vert ?

Det er mulig for oss å lage en direktelink i menyen, men da blir det to linker til samme underside i menyen, og det er jeg ikke helt sikker på om er fornuftig. Slik det er nå, er default fra systemet. Vi ønsker uansett ikke å gjøre noe særlig med endringer før alt av innlegg og innhold er ferdig konvertert til ny versjon og reindeksert av server.

@E.C., det kan se ut som om du har rett. Gi meg litt tid for å lete rundt i admininnstillingene. Det skal være mulig å slå av ved å "dra i spakene her".

slaa-av-foelger.thumb.png.57a1e542433e3c

EDIT: Nå skal det gå an å slå av "Noen kommenterer på innhold jeg følger" også. Sjekk gjerne.

Endret av mkj
La til et svar til E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hva som utløste varslinger på e-post hos meg. Den stod på den øverste innstillingen i utgangspunktet (rød pil), dermed mail på alt sammen. Jeg har nå endret den til den nederste, men det bør være en funksjon for å ikke få mail i det hele tatt spør du meg. Bilde:

56a678aca30e0_nyttinnhold.png.1ed52ab5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...