Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, mkj skrev:

Brukte du denne oppskriften, @Alpejohn? På mobil så kan du via navigasjonen nå blant annet "Innhold jeg har postet i" og "Innhold jeg har startet.

Gjorde dette nå, ble fort mye bedre! Både på PC og mobil. :)
(Men jeg skulle fortsatt ønske tapatalk var mulig!)

 

Blir vel litt og gjør seg kjent med, men ser greit ut hittil. Håper bare alt er ferdig snart, så det går litt fortere.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taptalk brydde jeg meg ikke om, da jeg var på bimmers på tlf så gikk jeg bevist til "gammel type" eller "nettversjon" elle hva det sto, 

 

trur detta blir greit, såklart synes jeg den gamle var kjempe knall, å alt er dritt sammenligna med det, men hvis man ikke kan bruke det gamle da, så da trur jeg dette er en ålreit løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har serveren tenkt seg ferdig, og det meste bør nå være på plass og fungerende. På blokka nå har jeg aller først fart. Å poste er tregt, og editoren man skriver i bruker alt for mange sekunder til å poste/lagre etter man har trykket på knappen. Noe som har vist seg å kunne føre til dobbeltpostinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mkj skrev:

Nå har serveren tenkt seg ferdig, og det meste bør nå være på plass og fungerende. På blokka nå har jeg aller først fart. Å poste er tregt, og editoren man skriver i bruker alt for mange sekunder til å poste/lagre etter man har trykket på knappen. Noe som har vist seg å kunne føre til dobbeltpostinger...

Ja... og for min del er dette ganske konsekvent. Jeg er helt sikker på at jeg kun trykket "Post svar" én gang i mitt siste svar i Barockengelens tråd, men allikevel ble det en dobbeltpostering. Før jeg kom så langt hang systemet i en evighet og jeg avbrøt ved å trykke på "Forum" (altså gå tilbake til roten av forummenyen). Det ser ut til at dette er den hurtigste måten å få systemet til å reagere. Det skal bli spennende å se om dette innlegget også blir en dobbeltpostering... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge til at min aktivitetsstrøm ikke virker til meg. Den bare står å surrer hele tiden.
Jeg laget meg en egen aktivitetsstrøm, men det husker ikke forumet, så jeg må redigerer den hver gang.
Å poste tar lang tid, men jeg bare går tilbake mens den viser "lagrer" og det blir lagret selv om den ikke gjør seg ferdig.

Og når aktivitetsstrøm virker, en gang i blant så når jeg trykker på en tråd, så hopper man ikke til siste siden, men til første innlegget! Dette gjelder dog kun på mobil, da jeg ikke ser sideantall der, slik som på desktop.

 

Ellers ser dette bra ut, men det er litt læring igjen mht farger,knapper og utseende. Synes kanskje det nye utseende er mer rotete. Siter knappen burde kanskje stått på høyre siden. Og skille linjen mellom innlegg og signatur er vel liten/tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Otis skrev:

 

Og når aktivitetsstrøm virker, en gang i blant så når jeg trykker på en tråd, så hopper man ikke til siste siden, men til første innlegget! Dette gjelder dog kun på mobil, da jeg ikke ser sideantall der, slik som på desktop.

Prøv å trykke her i stedet: :)56aa7247922b6_2016-01-2820.54.00.thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Otis skrev:

Kan jo legge til at min aktivitetsstrøm ikke virker til meg. Den bare står å surrer hele tiden.
Jeg laget meg en egen aktivitetsstrøm, men det husker ikke forumet, så jeg må redigerer den hver gang.
Å poste tar lang tid, men jeg bare går tilbake mens den viser "lagrer" og det blir lagret selv om den ikke gjør seg ferdig.

Og når aktivitetsstrøm virker, en gang i blant så når jeg trykker på en tråd, så hopper man ikke til siste siden, men til første innlegget! Dette gjelder dog kun på mobil, da jeg ikke ser sideantall der, slik som på desktop.

Hei @Otis!

I kveld er det blitt gjort en rekke justeringer som burde hjelpe på utfordringene du har støtt på. 

- Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene med å trykke på "stjerna" på en tråd, da kom jeg dit jeg ville, nemlig siste uleste innlegg for meg selv.

Ellers er ikke problemet med å poste noe bedre, den bare står på "lagrer".
Hastigheten på forumet er dog blitt bedre enn hva det var rett etter oppgraderingen, og det er jo bra :)

Jeg vil også si at "mine inlegg" bør være innenfor ett trykk slik som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...