Gå til innhold

Lie's F32 420D (tidl. E92 320D)


 Share

Anbefalte innlegg

Sikler veldig på en type mod som OSS Design utfører på hovedlyktene. Blackout av dekselet inne i lykta samt montering av angel eyes.

Vet dere om noen som utfører slike mods? Litt redd for å begynne med noe sånt selv :P

oss2.thumb.jpg.a6e12936332cd619a358bce37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mods hvor du sender inn hele lykta? Det er vel en annen type AE du tenker på, for du har jo det fra før av

Sett en på bimmerpost som har modifisert noen lykter til e92, var veldig pent.

Skal man åpne disse lyktene må de bakes i ovnen, eller varmes opp på en annen måte slik at limet til glasset blir elastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gorg skrev:

Er det mods hvor du sender inn hele lykta? Det er vel en annen type AE du tenker på, for du har jo det fra før av

Sett en på bimmerpost som har modifisert noen lykter til e92, var veldig pent.

Skal man åpne disse lyktene må de bakes i ovnen, eller varmes opp på en annen måte slik at limet til glasset blir elastisk.

Stemmer, dette er vel angeleyes med leds i hele ringen på en måte. Per nå er det jo kun en kraftigere pære som lyser opp begge ringene, men hvor den ytterste ringen blir veldig svak.. Har sett at de må åpnes ved å varme opp limet ja, er bare så redd for at jeg driter meg ut - er ikke billige lykter akkurat :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye her annet enn småting. Har lagt om til sommerdekk, byttet ut sideblinklysa (skal lakkere kromdelen sort), fjernet skiltholderene og fått på nye skilt med borrelås, samt sorte N-merker ☺️

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Magnus Lie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har ikke skjedd så mye her egentlig, annet enn at jeg har byttet til LED pærer i blinklysene (hovedlyktene). Ellers har jeg også polert og vokset bilen for første gang! Planene har blitt litt forskjøvet grunnet andre prioriteringer for øyeblikket. Bare for å holde tråden i live så slenger jeg med et par stemningsbilder 😊

 

image.jpeg

image.png

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
On 3.7.2016 at 21.48, Freakshow skrev:

update soon? ;)

Beklager veldig sen update! Har ikke skjedd så veldig mye siden sist. Dekkene som sto på sommerhjula punktere (bak) - så disse er stua vekk for sesongen. Har handlet inn nye felger nå, men denne gangen BBS CH 19" replika. Plastidippet disse for øvrig sorte da jeg ikke syntes de kledde bilen så godt - hehe.. Utover det så har jeg handlet inn min første poleringsmaskin. Rubbet ned noen riper på bilen og gikk over med 2-stegs polering. Er første gangen jeg har polert med maskin, så resultatet kunne vel blitt bedre.. Har også kjøpt inn Swissvax Leather Care kit, fikk veldig gode resultater med dette!

Har også alltid hatt lyst på bluetooth i bilen - da fant jeg en hendig liten sak på Clas Ohlson som kostet 300 kr eller noe og fungerer utmerket! Dessverre får jeg jo ikke tatt nytte av multifunksjonsrattet, men det går!

Så til det jeg er mest spent på - i morgen skal jeg endelig chippe bilen og fjerne DPF! Har fått et estimert resultat på 240hk og 470nm. Jobben utføres av Vestfold Chiptuning, og etter hva jeg kan se har de stort sett bare fornøyde kunder.

Kommer med bilder i morgen :-) 

Endret av Magnus Lie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig bilen fått et helt nytt liv! Bilen virker mye mye mer frisk enn hva den har gjort tidligere. Merker en veldig stor forskjell! De var veldig hyggelige og imøtekommende oppe hos Vestfold Chiptuning. De tok seg god tid med bilen noe som gjorde at jeg følte meg trygg med bilen i deres hender. 

Det oppsto dog en liten hake da fleksikoblibgen min var veldig dårlig, men da kjørte de avgårde og fikk skaffet en ny med en gang! 😁 Ble riktig nok 238hk (ikke på hjula) og 470nm. Fikk også en litt finere lyd! Gliser bredt hver gang jeg drar på nå 😁😁

IMG_3008.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • MagnusLie changed the title to Lie's F32 420D (tidl. E92 320D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...