Gå til innhold

Lie's F32 420D (tidl. E92 320D)


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, robertbeamer skrev:

Likte senken veldig godt! Hva betalte du for det og hvor? Skal senke min etter vinteren. Jeg har sett mye på supersport black evolution.

Takk takk! Syns den gjør seg veldig bra på bilen selv - ligger merkbart bedre på veien og ser jo vesentlig bedre ut etter min mening 😀 Settet er montert fra forrige eier, men mener senkesettet kostet kr 3000,- fra GS om jeg ikke husker feil. Anbefales! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Magnus Lie skrev:

Takk takk! Syns den gjør seg veldig bra på bilen selv - ligger merkbart bedre på veien og ser jo vesentlig bedre ut etter min mening 😀 Settet er montert fra forrige eier, men mener senkesettet kostet kr 3000,- fra GS om jeg ikke husker feil. Anbefales! 😀

Ah skjønner, samme orginale m-sport dempere eller er disse også byttet? Takk :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, BMWlog skrev:

Vet du tilstand på DPF? Er jo veldig greit å slippe DPF men om det er helt nytt så tror jeg jeg hadde gått for kun chip :)

Holder nok en stund til, de skal vel holde i 200k så vidt jeg vet, men så blir bilen min kun kjørt i lange strekker også da, så skal vel hjelpe litt der også :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tollefsen skrev:

Jeg har bare positive erfaringer med TRF sitt oppsett. fikk selv hentet ut 230hk/507Nm. Har du automat eller manuell? Er viktig mtp. automatkassa tåler ikke særlig mye effektøkning mener jeg å huske.

Jeg har automatkassen, og etter hva jeg har funnet ut har jeg ZF HP21 kassa som tåler 450Nm (ble oppgradert fra ZF HP19 - 400Nm med LCI tror jeg). Ser de fleste chipene til 320da derfor ligger på rundt 410-420Nm for å spare kassen. Kun ESS som har 450. Hva er momentbegrensningen på manuell kasse?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, papertiger skrev:

Jeg har automatkassen, og etter hva jeg har funnet ut har jeg ZF HP21 kassa som tåler 450Nm (ble oppgradert fra ZF HP19 - 400Nm med LCI tror jeg). Ser de fleste chipene til 320da derfor ligger på rundt 410-420Nm for å spare kassen. Kun ESS som har 450. Hva er momentbegrensningen på manuell kasse?

Momentbegrensningen på manuell kasse har jeg ingen anelse på, men regner med at TRF vet hvor mye kassen tåler så er ikke redd for at noe skal ryke. Mener det også er lagt inn momentbegrensning på 1 og 2 gir hos meg for å ikke slite på kasse og clutch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden er snart kommet for første bestilling. Kommer til å kjøpe LCI baklykter og frontleppe først.

Hva tenker dere? AK style frontleppe eller den som fås på GS? Carbonfiber eller i bilens farge?

AK style:

s-l1600.thumb.jpg.36d34247c6e480e7cbc990

GS:

6ee3zlq69ea2w6y94btt.thumb.jpg.e1d148de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • MagnusLie changed the title to Lie's F32 420D (tidl. E92 320D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...