Gå til innhold

*


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager sent svar, men jeg måtte ha rett PC for å sjekke installasjon av INPA.

Det virker som jeg har kommunisert feil til deg ang installasjon.
Jeg overskriver ikke INPA mappen med Fxx versjonen, men jeg lager en ny INPA Fxx mappe parallelt med INPA. Mulig der feilen er for din del. Jeg husker ikke hvorfor jeg gjør dette, men det er nok en grunn til det. Uten at jeg kan huske dette... Det er en stund siden jeg satt opp INPA... Prøv det du!

For å fjerne en driver fra PC, så høyreklikker du på den du vil fjerne, i enhetsbehandling og velger avinstaller, husk da å huke av "slett driverprogramvare"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde problemer med tap av motorkraft, samt. abs/asc, speedometer osv. Motorkraften gikk tilbake til originalt når jeg dro den helt ut på tredje giret. Problemet mitt var at det elektriske i pumpen hadde gitt seg. Fikk tak i hele pumpen fra delebil, og byttet bare det elektriske, da det var ganske vanskelig å komme til for å få byttet hele. Dette fikset alt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holder en knapp p[ det Einarsson sier. Er det lavt rail trykk er det kanskje pumpa i tanken. Mener at M47N ikke har pumpe under førersetet slik som på M57.

Men alle feilene til winchester får meg til å tro at det er en mer alvorlig feil med ledningsnett eller ECU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket på delekatalogen og ble enig med med selv om pumpen under setet, den er jo kjent for å bli sliten på alle M57.

Så også ditt svar om at du har pumpe under setet, så jeg tok feil.
Den er da del nr 6 
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/320d-M47N/L-N/feb2002/browse/fuel_supply/fuel_pipe_diesel_pump/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Otis skrev:

ABS hjernen på diesel er ikke belemret med den typiske ABS feilen slik som på bensin.

Vel, jeg hadde nå denne feilen med dieselbilen min, med samme problemer som han har :) Er en 530d jeg har

 

27 minutter siden, winchester skrev:

Ja, del #6 går som det suser. Har dog ikke fått sjekket trykk ut fra denne, men den høres helt frisk ut hvertfall, og dieselfilteret er ikke tett. 

Okei, da forstår jeg Einarsson. Er det noen diagnosetest man kan ta på denne?

Det vet jeg ikke, men denne er ganske billig og grei å bytte hvis du får tak i brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...