Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Thundercoil skrev:

Gratulerer, da! :) Får håpe du fortsetter å være fornøyd. 

Så bra ut denne her. Bør få gjort noe med rusten kjapt, for plutselig eksploderer veksten. Hehe. 

Ellers synes jeg frontlyktene så fine ut, så ville ikke byttet dem. Blir enda bedre med planene. 

Takktakk! Denne gangen er det ingenting som tilsier at jeg ikke burde være det. Forrige gang kjøpte jeg jo på tross av at jeg egentlig ikke ville ha touring, bensin eller automat, men jeg kjøpte pga standen.. Nå har jeg valgt ut alt jeg trenger i en E39 :) Rusten må jeg ta etterhvert, ja. Ser fælt ut også. Blir bare så fort dyrt med sveising og lakk etc. Vipper mot å beholde foran, men bak tror jeg det må bli hvite!

 

1 time siden, RemyNG skrev:

well about time :P, gratulerer :D. Blir spennende og se alle oppgraderingene :), bare få tak i el seter nå så kan vi sette i gang med å få alt til og funke :D

Takk for det! :D Ja, det må vi ordne! Skaffe interiør og hendel til rattstammen så er vi good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kim Rune Haugen skrev:

gratulere med peen bil :D liker planene dine :)

Tusen takk! :)

 

10 minutter siden, papertiger skrev:

Flott bil! Liker faktisk de orange faceliftlyktene på E39 vel så godt som de hvite. Såg velholdt ut :)

Takktakk!Vokser mer på meg for hver dag som går.. Begynner å bli usikker på om jeg vil bytte ut i det hele tatt :P Går godt med fargen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjennern skrev:

Gratulerer med ny bil. E39 er fine biler og den er veldig fin uten m-sport på facelift :)

Takk for det! Ja, absolutt. Ufattelig mye bil for pengene også. Har god sans for facelift frontfanger hvertfall! Så hverken det eller lykter er noe prioritet enda. Senk og felger er første estetiske som skal investeres i :police:

 

5 minutter siden, papertiger skrev:

Enig. Tror litt senk sammen med kantfelger hadde gjort susen på denne - uten M fangere :) 

Ja, har et poeng der. Blir å kjøre med facelift-fangere helt til jeg blir lei, da det ikke er noe prioritet. Som nevnt over, felgz og senk så blir det fort veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Gabz said:

Takk for det! Ja, absolutt. Ufattelig mye bil for pengene også. Har god sans for facelift frontfanger hvertfall! Så hverken det eller lykter er noe prioritet enda. Senk og felger er første estetiske som skal investeres i :police:

 

Ja, har et poeng der. Blir å kjøre med facelift-fangere helt til jeg blir lei, da det ikke er noe prioritet. Som nevnt over, felgz og senk så blir det fort veldig bra :)

Sett på felger med litt kant, E39 kler det godt :)
Skal ikke kuppe tråden din, men E39 facelift uten m og kant felger er nice, savner min gamle litt innimellom.

bil3.jpg.49b5e386651acc5919f99fb876623f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig den der! Er faktisk akkurat samme felger jeg har tenkt meg, Rondell D58 i 8x18 og 10x18. Veldig pene felger til veldig overkommelig pris. Kjøpte de til første E39'en men fikk aldri brukt dem før bilen var solgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Fahad! :) Nei, hele interiøret var i overraskende god stand, skulle nesten ikke tro det var brukt. Både skinnet på rattet og knappene så helt urørt ut. Ingen tegn til slitasje og plasten var fortsatt matt og fin. Men uansett skal det byttes i skinn og M-ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...