Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bytta aldri toppdekselpakning på min m47 og den hadde rullet 289kkm ved salg. Tror ikke toppdekselpakning er en svakhet på diesel BMW. 

Ellers er det bare å gratulere med ny bil. Du har holdt på lenge med gnåling om annen bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Deividas Siurys skrev:

Det skal bestilles etterhvert ja :)

 

46 minutter siden, Freakshow skrev:

bytte toppdekselpakning just for the heck of it eller?

Ja, egentlig. Har ikke sett noe oljebruk eller svetting men er sikkert crunchy og fin uansett. Så greit å være trygg :) 

 

33 minutter siden, Shattered skrev:

Hvordan liker du forbruket så langt? :D 

Og hvordan er det å gire sjæl igjen? 😂 

Veldig digg og veldig digg :D Nullstilte før jeg dro på skolen idag for å se ca forbruk med blandet kjøring og kom på 0,61. Mens på vei til Söta bror i stad så lå det på alt fra 0,38 til 0,47. Veldig fornøyd! Gøy med manuell og! Er jo halve moroa med bilkjøring det.

 

28 minutter siden, ErRihm skrev:

Blir nok bra denne her til sommer. Gleder meg til å følge med :-D

masse bra planer. Har mange av de samme planene selv, kloke hoder tenker likt :rolleyes:

Hyggelig å høre! Ja, det kan man si! ;)

 

20 minutter siden, Otis skrev:

Jeg bytta aldri toppdekselpakning på min m47 og den hadde rullet 289kkm ved salg. Tror ikke toppdekselpakning er en svakhet på diesel BMW. 

Ellers er det bare å gratulere med ny bil. Du har holdt på lenge med gnåling om annen bil...

Vet at det er dritt å gjøre når det først har blitt mye møkk, koks og olje der så better safe than sorry. Greit å gjøre mens motoren har gått lite og er tørr og fin :) Men på en annen side så har mekanikeren jeg bruker sagt nei takk til denne jobben etter bilen til Shattered, så blir å høre om pris på verksteder. Blir det veldig dyrt (mtp at det er en del jobb og det krever spesialverktøy) så utsetter jeg det til jeg eventuelt må. Og takk for det! Har vel gnålet en god del, ja! Digg å endelig ha bil som stiller på alle kravene.

 

6 minutter siden, BjornarHS skrev:

Ser ut som du har fått deg en pen e39 på flere måter her! Personlig mener jeg at skal man først ha oransje blinkers fremme, bør man ha de hele veien, men dette er så klart smaksak ;) Ellers må jeg si fargen både var spesiell (?) og flott!

Takk for det! Har bestemt meg for det selv, så beholder oransje rundt hele ;) Ja, liker fargen godt. Gøy å skille seg ut men samtidig fin å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Rullet inn en fin pakke her idag, så da er et klart til service i løpet av uka :police:

delz.thumb.JPG.422347c54f3f937e5dbd84514

 

Deler er alltid gøy.

Er ikke det nydelig å ha en sånn stor bil som går billig allikevel ikke skamdau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er utrolig digg! Hele tiden med tidligere biler måtte jeg droppe å kjøre dit jeg ville eller måtte rett og slett fordi det kostet masse i bensin. Harrytur til Sverige ble med Avensisen til pappa siden min nesten lå på 1L/mil på langkjøring og brukte bensin for 200kr+ på en 2 timers tur.. Mens nå kunne jeg ta spontantur til Strömstad for å stikke innom Nautiluz på kvelden uten å tenke på det. Koseturer bare fordi jeg har lyst ble det også lite av, men det kan jeg kose meg med nå! Når jeg får anlegget på plass blir det utviltsomt mange turer av det slaget ;) Var ganske demotiverende å måtte bruke mesteparten av pengene sine på bensin for å komme seg til og fra jobb! Så long story short; veldig digg med bil som tilfredstiller på alle kravene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkju! Godt å høre at du er fornøyd :) Kassa blir så å si lik din, bare uten noe pleksi eller lys. Har siktet ut det elementet for en stund siden da jeg tror det passer best. Er så lei av billige kasser og elementer som bare spiller dypt, dypt, dypt, og tregt. Vil ha noe som spiller rent, punchy, og i takt med musikken, og som kan spille både lyse og mørke toner bra. Men selvsagt også med godt trøkk og dyp bass når det burde være dyp bass :P Michael mente denne var den beste da, uten å gå veldig opp i pris. Så har god tro på den. Hvordan er dine erfaringer med den?

Pen den spilleren, ja! En av de beste, spør du meg. Nydelig skjerm og grafikk, masse funksjoner og innstillinger, lett å bruke.. Har 2x USB, AUX og diverse linjeutganger. Jeg har dratt en USB-kabel inn til hanskerommet slik at man kan koble til og høre på musikk/lade. Følger også med mikrofon til handsfree-samtaler og en GPS-forsterker til når du bruker kart osv. på mobilen. Disse skal jeg legge opp om et par uker når jeg skal trekke signalkabler og montere frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...