Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, joda ;) Men E39 er en helt annen verden, egentlig. Føles mye mer moderne og diggere å kjøre. Synes nå jeg, da.. Men misforstå meg rett, E34 er utrolig gode og fete biler det òg! Har siklet på de i ganske mange år, bare aldri gått til innkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Ikke dumt :) Både forsterker og sub er veldig god. Den vil nok tilfredsstille kravene. Frontsett med litt mer bass er et must, ellers må du skru suben godt ned og sende litt vokal gjennom. Ellers spiller foran og bak ganske seperat :P Hvis du ikke skal ha glass, så kan du porte og få høyere lyd. Jeg gikk for lukket pga glass pg støvsamling. Men selv lukket, så er den nesten stilt på laveste. Var også helt unødvendig å åpne skiposehullet. Veldig kraftige saker. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thundercoil skrev:

:)  

Nice, høres bra ut! Har liggende et Ground Zero frontsett med 100WRMS fra E36'en som jeg skal montere litt før jeg får resten. Skal bare koble på originalt ledningsnett men regner med det holder da spilleren har 4x50W uansett. Og skal justere alt når alt er montert. Var Michael som "bestemte" kassa og valgte lukket, så stoler på det. Og trenger dessuten ikke ALT for mye bass, da jeg gjerne vil høre på musikken som en helhet :lol: Så greit å ikke overdøve lyd med bass. 

 

6 minutter siden, Shattered skrev:

:P

Haha, ingenting enda :lol: Kan jo gå for godkjent ombygd M5 touring også, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gabz skrev:

 Og trenger dessuten ikke ALT for mye bass, da jeg gjerne vil høre på musikken som en helhet :lol: Så greit å ikke overdøve lyd med bass. 

 

Ja, lukket kasse av dette kaliberet holder mer enn nok for oss vanlige dødelige! Kunne være du var ute etter litt show også :P 

Med frontsett blir det gode greier. Jeg kjøpte jo det Focal PS130 Flax-frontsettet Michael hadde i sin E39. Veldig fornøyd med det, og det blir drevet av Kenwood spilleren. Føler ikke noe behov for å montere forsterker på disse også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nice :) Ground Zero GZRC13XII er de jeg har. Tviler på at 4-kanaler er nødvendig for disse heller. Og bakhøyttalerne driter jeg i, da det ikke utgjør store forskjellen. Balansen er lent framover uansett.

Og show trenger jeg ikke, nei. Var så å si det de forrige kassene mine ble brukt til, men denne gangen vil jeg ha god lyd og trøkk til "eget bruk". Men tviler ikke på at denne kan showe ganske godt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de nye skiltene idag! Måtte jo dra og montere med en gang da.

DSC_1129.thumb.JPG.b42c7a41ea93ad35f1ebf

DSC_1128.thumb.JPG.ea71f39338b1910264d52

Men synes det ser så fælt ut med skiltholderne, så de må bort. Kjørte innom 4-5 butikker og ingen hadde noe bra borrelås, så endte opp med å kjøpe en veldig kraftig dobbeltsidig teip i stedet. Så får se hvordan den funker. Ligger egentlig med feber og slimhoste, så var ikke så gira på å stå ute noe mer, og garasjeanlegget her er alt for trangt, så det for bli en annen dag snart. Svarte N-merker skal den nok også få.

DSC_1131.thumb.JPG.a8615a56d6e306dab6c0c

 

Har også fått bestilt LED-skiltlys og matte sølvringer til speedometer :)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...