Gå til innhold

Min nye BMW x4 35d


rst026
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, rst026 skrev:

Jeg har kun forbruksdata etter komputeren men det er lavere enn det brukte å være uansett. Når det gjelder aks er det kanskje litt vanskelig å måle men skal se hva jeg får til etterhvert. Tror ikke det er noe tidtagningsgreier i bilen selv om jeg har launch control😊

Du må låne deg en VBOX eller lignende for å måle akselerasjon. Tror du har rett i at det ikke er noe tidtaking i bilen, og telefonapper blir altfor unøyaktig på så kjappe biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ogee1 skrev:

Du må låne deg en VBOX eller lignende for å måle akselerasjon. Tror du har rett i at det ikke er noe tidtaking i bilen, og telefonapper blir altfor unøyaktig på så kjappe biler.

Sikkert et dumt spørsmål men hva er en vbox og hvor får man tak I det?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, rst026 skrev:

Sikkert et dumt spørsmål men hva er en vbox og hvor får man tak I det?:?

VBOX er en serie med bokser som er laget for å logge bilkjøring. Typisk brukt til banekjøring og testing av biler. Koster noen tusenlapper, så det er for spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ogee1 skrev:

VBOX er en serie med bokser som er laget for å logge bilkjøring. Typisk brukt til banekjøring og testing av biler. Koster noen tusenlapper, så det er for spesielt interesserte.

Takk for info. Har googlet det og de ligger på ca 600 dollar og oppover. Tror ikke jeg trenger det:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå vurdert å avvente senk. Dette pga jeg ser i grisgrendte strøk her nordpå jeg vil ha bakkeklaringen jeg har nå. Det eneste jeg vurderer er å sette inn en 50d ettervert men det får jeg kanskje ikke godkjent:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...