Gå til innhold

Markus sin E91


Anbefalte innlegg

12 timer siden, sandersander skrev:

Haha, kjør pent!

Ser det så rødt ut på ekte som det gjør på bildet? Vanskelig for bilene bak å se at du rygger da vel? Har faktisk sotespray fra biltema liggende, men droppet å bruke den av akkurat den grunn.

Er vel mere lyserosa!! Får vel skaffe meg sånn høyttaller som piper når jeg rygger jeg da 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe møkk😡😡😡😡 Andre gang lampa har lyst mens jeg har hatt bilen, sist ble det bare sletta feilkoder, ringte en kompis på bilia som sa at den innkallingsaksjonen bare gjaldt E39 og e53 med sportsstyring, dette er info han har fått fra BMW Norge!! Får vel ta ut feilkoder å se hva som kan være galtimage.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjørt med senk nå i litt over en uke! Er storfornøyd, bilen er blitt stivere. Men er fortsatt mulig å bruke! Og sist men ikke minst så ser jo bilen så mye bedre ut selv med originalhjula på!! image.jpegimage.jpegimage.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Markus1997
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Oj. Hadde helt glemt at det var en post her :shock: Har ikke skjedd så mye i det siste, men kommer til å skje ganske mye i tiden fremover. en av de få tingene som er gjort er at det har blitt litt oppdateringer av anlegg. med noe så lite som en enkel 15" DD med selvbygget kasse :-D Turboen røyk jo også da.. Men fikk bytta den etter mye om og men. Har nå kjørt 10 000 km etter bytte og den holder fortsatt. Mista plutselig også Abs og Esp, men etter jeg var innom bilia en tur fikk jeg beskjed om at jeg måtte bytte rattvinkelsensor. dette blir byttet så fort som mulig. skal også ta service snart. Blir da Stor service med olje/ filter, pollenfilter, luftfilter, dieselfilter, bremsevæske, veivhusventilasjon?? mm..

Endret av Markus1997
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Har en 318 D. Har vurdert å bytte til sportsseter, men er usikker på hvor mye jobb dette er. Også usikker på om jeg faktisk får det til. Har du gjort dette? Vet du om noen som utfører slikt arbeid? Har seter, men usikker på hvordan jeg skal gripe dette an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kollsnes skrev:

Hei. Har en 318 D. Har vurdert å bytte til sportsseter, men er usikker på hvor mye jobb dette er. Også usikker på om jeg faktisk får det til. Har du gjort dette? Vet du om noen som utfører slikt arbeid? Har seter, men usikker på hvordan jeg skal gripe dette an. 

Hei. Har ikke utført dette selv, men det å skifte seter bør være en smal sak. Har hatt ut seter av forskjellige biler, men ikke bmw. Forskjellen bør ikke være stor. Dette skal du fint få til selv med riktig verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...