Gå til innhold

Mr Myklands f31xd oppdatering eksos og vinge 02.07


Anbefalte innlegg

Takk takk :) Fineste 3 serien BMW har laget syns jeg :) Farge valget er jeg kjempe fornøyd med bortsett fra at bilen må bli vasket annenhver dag for å holde den blank hele tiden :P Er nok greit med 4x4 den dagen naboen med bakhjulstrekk står fast :P Er ikke så gal på forbruket syns jeg 0.61 ligger den på blandakjøring men jeg er ikke akuratt snill på gassen heller ;) hadde en tur retur tur til Porsgrunn hvor jeg bare kjørte på cruisekontroll og da lå den på 0.48 :) Har foresten bestilt nye sommerfelger til bilen nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har i dag vært på et mini BMW treff her i Kristiansand, ble kjent med Fredrik90 og Sveigis her inne, de stilte med sine flotte E34 kjempe trivelige karer med flotte biler :) legger ved et par bilder som jeg tok i dag :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland.

Og bilen din var perfekt :).

Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :).

Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid ;)

Så vi må satse på ett treff straks igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, sveigis skrev:

Ja,det var hyggelig å treffe deg Mykland.

Og bilen din var perfekt :).

Sånne treff er hyggelig men neste gang må det nok planlegges sånn at ikke en person sørger for at 2 politibiler er der etter en time :).

Personen ber jo om trøbbel når man begynner å spinne ringer rundt handlesenter og rundkjøring midt i verste rushtid ;)

Så vi må satse på ett treff straks igjen .

Ja må få til et nytt treff i nærmeste fremtid hvor litt fler komme og som du sier planlegges slik at vi slepper sånne idioter som skal ødlegge for alle andre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...