Gå til innhold

Oppgradere lyden in F11


Anbefalte innlegg

På base er der bare en fullmåne høyttaler i døren. Du kan koble diskanten på den med ett delefilter/kondensator på kabelen mellom. Men skal du først kjøpe diskanter kan du heller kjøpe ett helt sett fra match med delefilter, 4" og diskant. Koster 1690,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.7.2018 at 13.49, Mons1 skrev:

Høytalere er en ting, men hvor mye skal til for å få diskantene tilkoblet original lyd-anlegg? Jeg ser for meg at vi som ikke har oppgradert lyd, ikke har de riktige delefilteret som skal til for å koble til en ekstre diskant i døren(speilhuset).

Dukker stadig opp delebiler på finndel.no som har opsjon 676 (HiFi) eller 677 (Harman Kardon), fikk selv tak i et sett diskanter for 500 kroner inkludert diskanthus. Disse har delefilter på kabelen, og en plugg som passer i høyttaleren i dørpanelet. Plug and play.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.7.2018 at 20.42, Nautiluz skrev:

Ville ikke prioritert senter ved oppgradering nei.. 

Alle har sub under setet, med base pakken er 6.5" så den merker du ikke mye til. Da er alt kassen der, og ettermarkeds høyttalere kan monteres i den.  Jeg kan sette opp en pakke som du monterer på en litt lang lørdag :)

 

Sendte deg en PM Nautiluz. Det var angående denne pakka. Men det er kanskje ferie?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye knot er det å legge opp til ekstra forsterker når man har base stereo (nå oppgradert til match sitt komponentsett, med diskant og delefilter, og 8" subber fra match), Hvor trekker man kablene , er det bagasjerommet som er mest vanlig å plassere forsterker? hva koster et slikt kabelsett for å koble inn ekstra forsterker på orginal kabelnettet bak spilleren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BillyRay. Annbefaler deg å støydempe mest mulig når du først har dørtrekkene av! kjøpte en liten pakke med slike lettformbare butyl gummi plater på T.Hansen bilrekvisita. disse var beregnet for lyddemping i dørene. Synes dem hjalp en god del for min del. med tanke på vibrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...