Gå til innhold

Beste selvvask Drammens området?


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at den gamle Hydro Texaco stasjonen i Engene i Drammen sentrum forsvant leter jeg etter et nytt sted og vaske bilen.
Denne stasjonen hadde vask og kum for bruk av svamp, samt en god intensiv såpe.
Statoil og Shell når bare denne stasjonen til knærne så er det noen som har forslag til hvor man bør vaske bilen for tiden?

 

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjedelig at den stasjonen ble borte, statoil og shell er ikke vits å nevne som erstattere engang.
Den jeg har brukt etter den på engene ble borte er smartwash ved bowling 1 på strømsø :) 

Vet ikke om det er ¨innafor¨ å vaske bilen for hånd, men så lenge ingen venter i køen så har det gått greit med meg. 
Er 4 båser så er sjeldent kø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt meg der og det er helt OK.
Fikk tilsnakk andre gangen jeg besøkte hallen om at svamp og bøtte ikke var etter boka og eier er stadig på plass for å følge med virker det som.
Men er det foresten tilgang på vannkran der? Høyttrykkspyler rett i bøtta går sjelden etter planen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Peak skrev:

Forsøkt meg der og det er helt OK.
Fikk tilsnakk andre gangen jeg besøkte hallen om at svamp og bøtte ikke var etter boka og eier er stadig på plass for å følge med virker det som.
Men er det foresten tilgang på vannkran der? Høyttrykkspyler rett i bøtta går sjelden etter planen. :)

 

Kan ikke helt forstå hvorfor man skal få tilsnakk hvis det ikke står noen i kø som venter, men hørt at de har blitt strengere :?

Nei det er ingen sted å fylle bøtten sånn som det var på engene. Jeg har 20l vaskebøtte med tett skrukork som jeg fyller hjemme bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, awt skrev:

Dette er et BMW-forum, for vasking av seler anbefaler vi å kontakte dyrebeskyttelsen e.l.

 

(sorry, måtte bare :D)

Hehe, tosk! 
Fornøyd? :-D

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

familien vår vasker alle bilene på cc på den børsteløse vasken. :) 

Joda, jeg bruker denne stadig på vinteren selv når jeg ønsker "brøringsfri"-vask.
Men nå som våren og sommeren nærmer seg med stormskritt ville det vært ypperlig og funnet et sted en kan stå og vaske bilen for hånd med svamp, bøtte og tilgang på vannkran, slik det nemlig var på Texaco stasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Shell?... Ikke Statoil men på andre siden på rundtom er det helt greit også. Men det er utendørs men bra skum sist jeg sjekket iallefall å kan svampe uten at noen bryr seg. Som bilklargjører blir jeg helt matt av folk som tror bilen blir ren med børsteløs vask eller uten å svampe bilen :D 

 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2. april 2016 at 8.57, Dweezil skrev:

LaserWash på Liertoppen har visstnok selvvaskehall (litt bortenfor den børsteløse automatvasken) der medbrakt er tillatt. Har ikke vært der selv,  og vet ikke om det er vannkran der.

Ja stemmer! Den glemte jeg... Er jo et stykke utenfor Drammen men der er det topp annlegg! Innendørs, ordentlig skum og bra trykk!!

Beste selvvasken jeg vet om iallefall. Er også sånn "underspylingsopplegg" i ene hallen om man ikke har altfor lav bil. Man putter på 20kr så spyler den under via en ramme oppå gulvet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
On 2.4.2016 at 8.57, Dweezil skrev:

LaserWash på Liertoppen har visstnok selvvaskehall (litt bortenfor den børsteløse automatvasken) der medbrakt er tillatt. Har ikke vært der selv,  og vet ikke om det er vannkran der.

Kan ikke si jeg fant denne da jeg var på Liertoppen sist. Kunne du gitt en bredte beskrivelse dersom den fremdeles er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Peak skrev:

Kan ikke si jeg fant denne da jeg var på Liertoppen sist. Kunne du gitt en bredte beskrivelse dersom den fremdeles er der?

Jeg har ikke vært der selv, men har fått beskrevet at den ligger på Liertoppen senter i retning Bauhaus fra automatvaskehallen (som ligger vis-a-vis Jet-stasjonen). Altså må man X antall meter mot Bauhaus fra Jet-stasjonen. Vet ikke hvilken side det er innkjøring fra (nye E18-sida eller gamleveien). Det er mulig du finner en bedre beskrivelse på Detailers Club Norway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...