Gå til innhold

dynamic drive eller M-sport på E61


Bikerider
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med Saltkjelen. har hatt begge deler og M-sport synes jeg ga dårlig komfort på veier med dårlig asfalt, ble for stivt. Med Dynamic drive har du komforten hele tiden, og den stabiliserer for krengning i svinger. M-sporten er vel 15mm lavere samt antagligvis lettere å selge, men de er mulig å få med DD og M-pakke (utseende) uten M-understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk ikke DD i kombinasjon med M-sportspakke på E6x. Det man derimot fikk var DD i kombinasjon med 226 sportsunderstell. Jeg kjører med H&R 35/35 senkefjærer med standarddempere (ikke sportsunderstell) på min E60 med DD, og dette er i mine øyne en upåklagelig kombinasjon. Svært komfortabelt og samtidig veldig sportslig anlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker for svar. Vil prøve og få tak i en med DD, men frykter det kommer til å bli litt dyrt ettersom flere deler da må byttes. Og da Først av alt det forferdelig original rattet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD var et såpass dyrt og eksklusivt utstyr, så at sannsynligheten for at bilen du finner med dette har et godt utstyrsnivå er nok stor. Sånn sett burde ikke kostnadslisten bli så stor for endringer du må foreta deg. Om modellen du finner har standardratt (og er produsert før 09/2005), ville jeg dessuten benyttet meg av anledningen til å ettermontere et sportsratt (ikke M-sportsratt), slik at du kan få ettermontert rattvarme. Dessuten oser det litt mer eksklusivitet over sportsrattet med chrome-listen (denne kan dog benyttes på et M-sportsratt også). En komplett original M-aerodynamikkpakke med lakkering kan også ordnes for rundt 20.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
On 7.4.2016 at 17.27, Saltkjelen skrev:

Man fikk ikke DD i kombinasjon med M-sportspakke på E6x. Det man derimot fikk var DD i kombinasjon med 226 sportsunderstell. Jeg kjører med H&R 35/35 senkefjærer med standarddempere (ikke sportsunderstell) på min E60 med DD, og dette er i mine øyne en upåklagelig kombinasjon. Svært komfortabelt og samtidig veldig sportslig anlagt.

Jeg har Dynamic drive og M-sportspakke. Den har ihvertfall både M-sport understell og M-sport "aero". Men jeg har lest det flere ganger at den kombinasjonen ikke finnes. Men jeg har lci hvis det har noe å si? 

Endret av ESER
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...