Gå til innhold

Min E61 525dat


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har lagt ut noe i tråden her. Men bilen lever enda :)   Så ikke helt vitsen i å fortsette tråden når de fleste av bildene ble borte. Men får se om jeg får retta opp i det etterhvert.

Har hvertfall noen siste bilder av bilen med nye sommerfelger :)

DSC_2315.JPG

DSC_2317.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet glødeplugger for litt siden. Det var på tide siden det var feil på alle sammen på diagnosen. mye mulig pga defekt gløderele. I fjor vinter var det to som virket, og da var den ikke god å starte i kulda. Men nå etter bytte starter den fint uten problemer :)

Skulle også bytte pakningene til innsug, men fikk det ikke tilsendt i tide.

 

DSC_2403.JPG

DSC_2406.JPG

DSC_2404.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gull verdt :)

Er litt jobb med å fjerne deksler osv, men en helt grei jobb.

Var mer bekymret for om glødepluggene ville knekke når jeg løsnet på de. Har jo hørt noen historier om det. Men det gikk heldigvis bra :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for tiden litt trøbbel med at motoren ikke får høy nok driftstemperatur. Har byttet hovedtermostat og EGR termostat med originale deler. Men sliter fortsatt med å komme noe særlig over 60 grader på en 35km tur. Den oppnår 50 grader på bare noen minutter, men derifra går det trått oppover.

Har kjent på slangen til varmeveksleren og den kjennes kald ut. Leste at hvis den er gåen så ville det være litt temperatur i denne slangen.

Kan det være at jeg ikke har fått lufta godt nok? De nye termostatene kan være defekte? Eller varmeveksler? Andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk igjennom tråden din nå og bra oppgraderinger du har gjort ved bilen. Veldig pen høyde med H&R fjærene :) 
Synd du har mistet bildene dine i tråden :( 

Utrolig flotte felger til bilen det du satt på her! Er det F10/F11 felger?

On 11/14/2017 at 19.30, T.H.O skrev:

......
DSC_2317.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...