Gå til innhold

Min E61 525dat


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

On 29.7.2018 at 17.03, T.H.O skrev:

Ble en helt annen respons i bilen nå etter at jeg fjernet DPF.

Litt mer lyd enn tidligere ved pådrag også. :)

 

Nice! Hvordan er det å kjøre uten DPF da? 🙃 Jeg lurer litt fram og tilbake på å bare fjerne dritten 😛

Skjedd noe mer her da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Shattered skrev:

Nice! Hvordan er det å kjøre uten DPF da? 🙃 Jeg lurer litt fram og tilbake på å bare fjerne dritten 😛

Skjedd noe mer her da? 

Ganske fornøyd med å vite at dritten er borte 😁 

Fikk den tunet noen dager etter at jeg fjernet det, samt kodet bort DPF og EGR. Så tror den har det litt bedre nå enn før 😊 

Skjer ikke så mye annet enn vask og vanlig vedlikehold for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, T.H.O skrev:

Ganske fornøyd med å vite at dritten er borte 😁 

Fikk den tunet noen dager etter at jeg fjernet det, samt kodet bort DPF og EGR. Så tror den har det litt bedre nå enn før 😊 

Skjer ikke så mye annet enn vask og vanlig vedlikehold for tiden. 

Høres bra ut! :D fått tahoe gjennom eu da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
23 timer siden, sveigis skrev:

Er det noen update her på e61 fronten tro ?:)

 

Nei ikke stort. Den bikka 300.000km her for noen dager siden :)  Bilen fungerer bra og blir igjen brukt som hverdagsbil nå som Tahoen er solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, sveigis skrev:

Er det noen update her på e61 fronten tro ?:)

 

Nei ikke stort. Den bikka 300.000km her for noen dager siden :)  Bilen fungerer bra og blir igjen brukt som hverdagsbil nå som Tahoen er solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
10 timer siden, T.H.O skrev:

Vurderer sterkt å kjøpe E70 X5. Så da kommer nok denne til salgs iløpet av våren. 

Ikke dumt valg det ,men da blir det en mindre E61 og det er jo litt kjipt 😟.

Hvertfall en flott bil du har som du skal selge .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mindre E61 på forumet? Ja, det blir det nok 😕 Hvis ikke nye eieren er aktiv her. Men det får tiden vise ☺

Bilen er fortsatt grei. Men klart 300.000km gjør noe med en bil, så den er ikke strøken. Men en bra bruksbil er det. Den er nok en av de bedre bilene jeg har eid, så det blir tungt å se den kjøre avgårde med ny eier en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, T.H.O skrev:

En mindre E61 på forumet? Ja, det blir det nok 😕 Hvis ikke nye eieren er aktiv her. Men det får tiden vise ☺

Bilen er fortsatt grei. Men klart 300.000km gjør noe med en bil, så den er ikke strøken. Men en bra bruksbil er det. Den er nok en av de bedre bilene jeg har eid, så det blir tungt å se den kjøre avgårde med ny eier en dag.

Har litt lyst til å gjøre det samme som deg! Men vil ha e53 da, da jeg ikke gidder å ta noe billån. Har akkurat ikke runda 280 i skrivende stund,  regner med å ha gått rundt 300 til sommeren. Er litt usikker da jeg ikke har peiling på hva jeg kan få igjen (min er preface, husker ikke med din!), eller om jeg er så heldigat jeg finner en bil til 30 maks (trenger ikke være bmw men 4x4 er et must) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det X5 😁 Det er en 3.0 SD 286hk med 117K på telleren😁

Den er riktig nok bare 3 år nyere enn E61, men den føles ny ut i forhold.

Fargen er carbon sort og den har sorte comfortseter, sort tak trekk, head up, adaptive drive, active steering, key less, osv.

Noen forandringer blir det nok etterhvert. Foliering av chromelister er kanskje det første.

Har ikke fått kjørt så mye enda, men den ser ut til å funke bra 😁😁

DSC_3586.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...