Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med felger til F30


Ronny M
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha hjul til alpinhvit F30 sedan m-sport, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Det er jo så mye fint! Men jeg har falt litt for Vossen CVT og Velgen VMB5. Hva syns dere? Kom gjerne med andre forslag og bilder :)  Budsjettet er på 30k

Vossen CVT:

BMW_3%20Series_VVSCVT_68b.jpg?width=1600

 

DSC_9633edit_zps5b2c8301.jpg

 

 

 

Velgen VMB5

2-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

10-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

7-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

 

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, DanielStance skrev:

Ut av disse to hadde jeg valgt sistnevnte uten å nøle. Jeg syns ikke Vossen CVT er noe spessielt fin.

Jeg syns CVT er fin, men jeg begynner å helle mot at Velgen er finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marius2002 skrev:

Hva med OZ Superturismo LM i graphite-fargen. Litt utenom CVT som er veldig inn for tiden(ikke rart da de er kul). :) 

d64bf09ee86bab5a420ec5c945f01147.jpg

Det blir aldri feil med superturismo nei :) Men jeg har kanskje lyst til å gå for en stil som er litt mindre motorsport, hvis du skjønner. Jeg tenker en plass mellom luksuriøs og sportslig på en måte :) 

Kanskje noe sånt som Avant Garde M615. Den er veldig lik, men mer stilren

_DSC6208.jpg

_DSC6231.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mr Mykland skrev:

Har en alpinhvit f31 jeg selv lurer på vossen cvt eller Oems cvt som egentlig er samme felg som vossen sin ;) 

Ja de ser så godt som identiske ut, men Oems er halve prisen regner jeg med? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ronny M skrev:

Ja de ser så godt som identiske ut, men Oems er halve prisen regner jeg med? :) 

Mhm, men har ikke funnet noen i Norge som selger disse... Må til Svergie som jeg kan finne ut av for å få tak på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mr Mykland skrev:

Mhm, men har ikke funnet noen i Norge som selger disse... Må til Svergie som jeg kan finne ut av for å få tak på de :)

Jeg var innom Dekkspesialisten i Skien her om dagen, der hadde de en felg i butikken som var helt lik CVT. Jeg husker ikke hvilket merke han sa det var, men de kosta halvparten av Vossen. Han sa også noe om at de kun var å få i 20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mr Mykland skrev:

Hmm, Oems cvt fåes i 19" også. Har bestemt meg for at jeg skal ha i 19" ;) Grise lekkre de Velgen felgene men mitt budsjett strekker seg nok ikke så langt :P

Jeg har tenkt å gå for 19" jeg også. 20" er finere, men det går jo ut over komforten :) Men jeg har aldri kjørt en bil med 20" så jeg vet egentlig ikke hvor mye verre det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...